#

Kierownik Call Center

HRK S.A.

Łódź, łódzkie

HRK S.A.

Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na polskim rynku, poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:

Kierownik Call CenterMiejsce pracy: Łódź

Zadania:

  • Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center;
  • Wyznaczanie celów sprzedażowych i jakościowych oraz nadzór nad ich realizacją;
  • Realizacja celów jednostki ze szczególnym uwzględnieniem: rozwijania kompetencji i umiejętności podległych pracowników, wzmacniania jakości obsługi Klienta oraz zaangażowania pracowników;
  • Inicjowanie i projektowanie rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu oraz usprawnienie realizowanych procesów;
  • Ścisła współpraca z innymi jednostkami biznesowymi.

Oczekiwania:

  • Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center;
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
  • Innowacyjne i kreatywne podejście;
  • Ponadprzeciętne umiejętności komunikacyjne;
  • Samodzielność.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny;
  • Miłą atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi