Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na polskim rynku, poszukujemy Kandydata/Kandydatki na stanowisko:
Kierownik Call CenterMiejsce pracy: Łódź
Zadania:
Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu konsultantów Call Center;
Wyznaczanie celów sprzedażowych i jakościowych oraz nadzór nad ich realizacją;
Realizacja celów jednostki ze szczególnym uwzględnieniem: rozwijania kompetencji i umiejętności podległych pracowników, wzmacniania jakości obsługi Klienta oraz zaangażowania pracowników;
Inicjowanie i projektowanie rozwiązań mających na celu poprawę efektywności pracy zespołu oraz usprawnienie realizowanych procesów;
Ścisła współpraca z innymi jednostkami biznesowymi.
Oczekiwania:
Min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center;
Bardzo dobre umiejętności organizacyjne;
Innowacyjne i kreatywne podejście;
Ponadprzeciętne umiejętności komunikacyjne;
Samodzielność.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny;
Miłą atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?