W chwili obecnej poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:
Kierownik Biura Zarządu Enea Trading (umowa na czas określony na czas zastępstwa pracownika)
Miejsce pracy: PoznańWymagania
- Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie prawnicze),
- Minimum trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego warunek konieczny ;
- Bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office ( Excel, Word, PowerPoint) warunek konieczny;
- Profesjonalizm wizerunkowy: umiejętność budowania wizerunku właściwego dla środowiska biznesowego;
- Wysoko rozwinięte kompetencje organizacyjne oraz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania;
- Podzielność uwagi; umiejętność pracy nad wieloma zadaniami w tym samym czasie;
- Umiejętności interpersonalne: pewność siebie, asertywność, samodzielność, inicjatywa, łatwość nawiązywania kontaktów z innymi (zarówno ze współpracownikami, jak i z kadrą kierowniczą najwyższego szczebla);
- Zdolności: analityczne, organizacyjne;
- Bardzo wysoka kultura osobista;
- Odpowiedzialność, dokładność i terminowość;
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres;
- Prawo jazdy kat. B.
Zakres czynności
- Zarządzanie pracą podległego zespołu odpowiedzialnego za Obsługę Zarządu Spółki i
- Rady Nadzorczej-
- Koordynowanie i nadzorowanie zadań przydzielonych do Biura Zarządu , w tym:
- Zarządzanie podległą jednostką organizacyjną (planowanie, organizowanie, koordynowanie pracy zespołu) w sposób zapewniający wysoką efektywności oraz optymalizację kosztów funkcjonowania;
- Nadzór i współtworzenie istotnych dokumentów w firmie oraz aktualizacja dokumentów Spółki: Umowy Spółki, Regulaminu Rady Nadzorczej i Regulaminu Zarządu Spółki oraz przygotowywanie i weryfikacja regulaminów oraz instrukcji w zakresie wynikającym z działalności Biura;
- Realizacja bieżących zadań zleconych przez Zarząd Spółki oraz kompleksowe wsparcie działalności Prezesa Zarządu w tym zapewnieniu efektywnej organizacji pracy jego biura;
- Obsługa techniczno-administracyjna Zarządu oraz Rady Nadzorczej Spółki np.: planowanie i monitorowanie kalendarza spotkań Zarządu, organizacja wyjazdów służbowych i spotkań biznesowych, przygotowywanie profesjonalnych prezentacji na spotkania Zarządu;
- Nadzór nad sporządzaniem raportów, dokumentów z dbałością o ich najwyższą jakość oraz terminowe dostarczanie, koordynowanie pracą w zakresie przepływu dokumentacji oraz informacji;
- Redagowanie i sporządzanie pism zleconych przez kadrę zarządzającą (również w języku angielskim);
- Kontakt z urzędami oraz współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Spółki, Spółkami w ramach GK ENEA, jak i podmiotami zewnętrznymi (Urząd Regulacji Energetyki, Urząd Skarbowy, GUS), sądami, kancelariami prawnymi;
- Kontrola prawidłowości dokumentacji;
- Współkreowanie kultury organizacyjnej Spółki oraz komunikacji wewnętrznej w Spółce;
- Dbanie o wizerunek Spółki, jak i o dobrą atmosferę pracy;
Oferujemy
- umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika (możliwość kontynuacji zatrudnienia w ramach struktury Spółki)
- Odpowiedzialne i rozwojowe stanowisko,
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień/maj 2019 r.
Kandydaci mogą przesyłać oferty w terminie do dnia 29.03.2019 r.