Numer oferty: StPr/25/0494
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1.Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Miasta, z wyłączeniem placówek oświatowych i spółek.
2.Realizacja polityki kadrowej Urzędu w zakresie rekrutacji, selekcji, systemu ocen oraz systemu szkoleń.
3.Przygotowywanie sprawozdań z ruchu kadrowego i innych, wynikających z obowiązujących przepisów.
4.Zgłaszanie pracowników Urzędu do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie z chwilą rozwiązania umów o pracę (dokumenty ZUS).
5.Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy.
6.Prowadzenie spraw związanych z techniczną obsługą zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
7.Opracowywanie projektów regulaminów określających prawa i obowiązki pracowników Urzędu, w tym regulaminu pracy, wynagradzania, podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych.
8.Organizacja praktyk uczniowskich i studenckich w Urzędzie.
9.Prowadzenie ewidencji szkoleń, delegacji krajowych i zagranicznych.
10.Prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz Kodeksu Etyki Pracowników Urzędu Miasta Świnoujście przez pracowników Urzędu.
11.Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników Urzędu.
12.Koordynacja zawieranych umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi.
13.Wprowadzanie i aktualizowanie w informatycznym systemie kadrowym danych kadrowych dotyczących pracowników.
14.Tworzenie, sprawdzanie list obecności pracowników i załatwianie spraw związanych z nieobecnościami pracowników (ewidencja spóźnień, przyjmowanie usprawiedliwień przyczyn spóźnień do pracy).
15.Dokonywanie okresowych analiz wykorzystania czasu pracy, w tym dotyczących: obecności, zwolnień, godzin nadliczbowych i urlopów.
16.Planowanie wydatków osobowych nagrody jubileuszowe, odprawy emerytalne i rentowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, itp.
17.Współpraca z Poradnią Medycyny Pracy w zakresie obowiązkowej profilaktyki opieki zdrowotnej pracowników Urzędu.
18.Współpraca ze służbą BHP i Ppoż.
Szczegółowy zakres zadań do zapoznania się na stronie internetowej bip.um.iswnoujscie.pl w zakładce praca.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 5
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. list motywacyjny,2. życiorys zawodowy (CV), List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Kierownik Biura Kadr. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych. 1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,2) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, zaświadczenia o prowadzonej działalności gospodarczej),3) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego4) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,5) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,6) oświadczenie kandydata, że cieszy się nieposzlakowaną opinią,7) oświadczenie kandydata o niekaralności karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,8) kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**,9) klauzula informacyjna dla kandydata.Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Kierownik Biura Kadr. w terminie do dnia 29 września 2025 roku.Uwaga:1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 2. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.3. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.4. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.