Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/20/0157
Obowiązki:
W/g zawodu.
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, min. 10- letni staż pracy, doświadczenie w kierowaniu zasobami ludzkimi min. 3 lata, kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność zarządzania zasobami lidzkimi, mile widziane uprawnienia budowlane.
Zakres obowiązków: bieżące administrowanie nieruchomości osiedla, w tym: zabezpieczenie spraw porządkowych, kontrola wykonania umów komunalnych i nadzór nad remontami oraz pracami konserwacyjnymi, przygotowanie rocznych planów eksploatacji i remontów nieruchomości osiedla, przygotowywanie sprawozdań z zakresu działania administracji, organizacja usuwania awarii powstałych w nieruchomościach, udział w komisjach technicznych, przetargowych i odbiorowych prac remontowych, organizacja pracy i nadzór nad pracownikami administracji, współpraca z organami statutowymi spółdzielni.
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie dokumentów: Podanie o pracę, CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dostępnej na stronie internetowej
Miejsce pracy: Karczówkowska 3, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/01/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Marketing / PR / Social Media