Opis stanowiska pracy
Key Account Manager Sea&Air Freight
Katowice
NR REF.: 1181007
Dla naszego Klienta, globalnej organizacji z branży TSL, poszukujemy Kandydatów/Kandydatki na stanowisko:
Business Development Manager/KAM Sea&Air FreightObszar działania: Cała PolskaMiejsce pracy: Katowice
Zakres obowiązków:
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem operacji logistycznych
- Kontakt i negocjacje z podwykonawcami usług
- Planowanie pracy oddziału oraz kontakt z armatorami morskimi i powietrznymi
- Odpowiedzialność za rozwój rynku w zakresie transportu morskiego oraz lotniczego
- Pozyskiwanie nowych kluczowych klientów w zakresie spedycji morskiej i lotniczej
- Utrzymanie profesjonalnych relacji z Klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- Ścisła współpraca z działami spedycji morskiej i lotniczej wewnątrz organizacji
- Analiza rynku i trendów w obszarze frachtów lotniczych i morskich
- Negocjacje stawek i warunków współpracy, przygotowywanie ofert, wycen i umów handlowych
- Proponowanie nowych rozwiązań logistycznych dostosowanych do potrzeb i wymagań Klientów
Nasze wymagania:
- Min. 5- letnie doświadczenie w zarządzaniu usługami spedycyjni morskiej i lotniczej
- Doświadczenie w sprzedaży produktów usługi spedycji SEA & AIR dla kluczowych klientów
- Doświadczenie w kontaktach z armatorami i przewoźnikami morskimi i lotniczymi
- Doświadczenie w zarządzaniu operacjami logistycznymi
- Posiadanie portfela klientów z bezpośrednią decyzyjnością w Polsce i EU
- Znajomość języka angielskiego w swobodnym komunikowaniu się w mowie i piśmie (C1)
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie + bonusy
- Niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy
- Pakiet medyczny
- Stabilne zatrudnienie u międzynarodowego operatora logistycznego
- Możliwość dalszego rozwoju w strukturach organizacji
- Pakiet szkoleń
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV w języku angielskim. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/07/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Logistyka