#

Key Account Manager (posadzki przemysłowe) - rekrutacja online

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.

Dla naszego Klienta, renomowanej międzynarodowej firmy zajmującej się produkcją i sprzedażą wysokiej jakości wyrobów chemii budowlanej (m.in. żywiczne posadzki przemysłowe) i produktów do ochrony i konserwacji budowli, w związku z rozwojem działu handlowego dywizji posadzek przemysłowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Key Account Manager (posadzki przemysłowe)Miejsce pracy: Poznań

Szukamy eksperta w sprzedaży żywicznych posadzek przemysłowych. Osoby z kilkuletnim lub dłuższym doświadczeniem w sprzedaży specjalistycznej chemii budowlanej (żywiczne posadzki przemysłowe) na rynku budowlanym, szukającej nowych wyzwań sprzedażowych nie bojącej się sprzedawać i wykorzystywać w nowej pracy swoich dotychczasowych doświadczeń i zbudowanych relacji z klientami (inwestorzy, wykonawcy, architekci/biura projektowe). Zatrudniona osoba raportuje bezpośrednio do Dyrektora Handlowego i będzie odpowiadać za rozwijanie rynku i sprzedaż posadzek przemysłowych 

Główne zadania:

  • Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z kluczowymi klientami (inwestorzy, wykonawcy, biura projektowe i architekci)
  • Sprzedaż wysokiej klasy produktów chemii budowlanej (posadzki przemysłowe) do ochrony i konserwacji budynków i rozwój rynku w kanale profesjonalnym
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Zarządzanie zespołem (docelowo dla osób z potencjałem menedżerskim)
  • Monitoring konkurencji

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie, na podobnym stanowisku (Sales Manager, Regionalny Szef Sprzedaży, Doradca Techniczny, Doradca Techniczno-Handlowy itp.), w kontaktach handlowych i sprzedaży specjalistycznej chemii budowlanej (żywiczne posadzki przemysłowe) w branży budowlanej w kanale profesjonalnym
  • Znajomość rynku budowlanego (wykonawcy, inwestorzy, biura projektowe, architekci)
  • Znajomość branży chemii budowlanej w szczególności systemów ochrony/konserwacji (posadzki)
  • Umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
  • Wysoko rozwinięte kompetencje biznesowe i komunikacyjne
  • Zaangażowanie, samodzielność, systematyczność i dobra organizacja pracy
  • Dyspozycyjność, mobilność, prawo jazdy kat. B

Nasz Klient oferuje:

  • Odpowiedzialną pracę w międzynarodowej firmie, praca z rozpoznawalną marką
  • Stabilne zatrudnienie, atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
  • Samodzielne stanowisko lub koordynowanie małego zespołu (uzależnione od potencjału i doświadczenia)
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi