Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/10/2021.

Key Account Manager - injection moulding - rekrutacja online

home office, dolnośląskie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

 

W imieniu i na rzecz naszego Klienta – firmy produkującej elementy z tworzyw sztucznych dla branży automotive, poszukujemy osób chcących się rozwijać zawodowo w obszarze sprzedaży i obsługi klienta korporacyjnego. Jest to oferta pracy skierowana do osób, które cenią sobie prace w zespole, posiadają łatwość w nawiązywaniu relacji biznesowych i chcą się zawodowo rozwijać w sprzedaży tworzyw sztucznych metodą wtrysku.
 

Key Account Manager - injection mouldingMiejsce pracy: home office

Key Account Manager to osoba odpowiedzialna za współpracę z kluczowymi klientami firmy jak i również za aktywne pozyskiwanie nowych Klientów. Osoba na tym stanowisku będzie miała bezpośredni kontakt z klientami firmy, reagowała na ich potrzeby oraz podejmowała działania sprzedażowe mające na celu zwiększenia portfolio aktywnych klientów firmy.

Kluczowym celem stawianym osobie na stanowisku Account Managera jest pozyskanie nowych klientów oraz obsługa obecnego portfela klientów firmy w branży automotive.
 

Kluczowe zadania:

  • Aktywne poszukiwanie na rynku nowych możliwości sprzedażowych w zakresie oferowanych przez spółkę produktów
  • Sprzedaż indywidualnie projektowanych tworzyw sztucznych w sektorze automotive
  • Realizacja założeń sprzedażowych
  • Przygotowywanie ofert i samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych
  • Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
  • Współpraca również z Klientami zagranicznymi, głównie Europa Zachodnia
  • Monitorowanie rynku oraz analiza działań firm konkurencyjnych konkurencji


Kluczowe wymagania:

  • Doświadczenie zawodowe w sprzedaży tworzyw sztucznych dedykowanych dla automotive
  • Doświadczenie we współpracy z działami wdrożeniowymi produktów do produkcji seryjnej
  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Prawo jazdy kat B


Nasz Klient oferuje:

  • Codzienną współpracę z kluczowymi Klientami firmy
  • Bliską współpracę z managementem organizacji
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe
  • Atrakcyjne wynagrodzenie bonusowe/premia
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
  • Praca w trybie home office

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management
do góry