Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 10/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Key Account Manager - Export (branża mięsna)

Nasz Klient jest wiodącą firmą w branży mięsnej, obecną na polskim i zagranicznym rynku od 1995 roku. Firma zatrudnia ponad 100 osób i jest częścią dużej grupy kapitałowej z branży spożywczej. Oferta handlowa to szeroki asortyment mrożonego i chłodzonego mięsa: wieprzowego, wołowego i drobiu. Firma posiada własną chłodnię składową oraz pakownię, w której konfekcjonuje wszystkie produkty pod własną marką i logo.

Nasz klient od wielu lat rozwija współpracę z partnerami biznesowymi w krajach Unii Europejskiej, Europy wschodniej, państwach bałtyckich oraz na Bałkanach, a od kilku lat marka jest również rozpoznawalna na rynkach Azji i Afryki Zachodniej. W celu dalszego rozwoju firmy, Nasz Klient poszukuje kandydatów na stanowisko Key Account Manager – Export (EU).

Rola
Rozwój sieci sprzedaży zagranicznej oraz obsługa klientów

  • Aktywne pozyskiwanie klientów na rynkach zagranicznych.
  • Analiza konkurencji i poszukiwanie nowych kierunków rozwoju.
  • Realizowanie planów sprzedaży.
  • Budowanie oraz dbanie o trwałe relacje z klientami.
  • Obsługa administracyjna sprzedaży (analizy, raporty, faktury, umowy itp.).
  • Aktywne analizowanie rynku i proponowanie rozwiązań mających na celu wzrost sprzedaży.
  • Dbanie o pozytywny wizerunek marki na rynku.
  • Utrzymywanie profesjonalnych kontaktów biznesowych.
  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Exportu.

 

Profil
Przedsiębiorczy i łatwo nawiązujący kontakty specjalista ds. eksportu mięsa

Wymagania

  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w firmie działającej na rynkach międzynarodowych w branży mięsnej.
  • Dobra znajomość branży, klientów, rynku artykułów spożywczych (mięso).
  • Dobra znajomość j. angielskiego (w mowie i piśmie).
  • Znajomość j. niemieckiego, francuskiego lub hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem.

 

Kompetencje

  • Zdolność nawiązywania otwartych i trwałych relacji z klientami, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i handlowe.
  • Umiejętność kreatywnego podejścia do nieoczekiwanych sytuacji, wykazywanie inicjatywy i elastyczności, nastawienie na realizację celów.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra znajomość MS Office, dobra organizacja czasu pracy własnej.

 

Miejsce pracy
Siedziba firmy - Głowno, województwo łódzkie

Oferta
Nasz Klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie z tradycjami i rozpoznawalną marką. Firma oferuje szkolenia produktowe, możliwości rozwoju osobistego poprzez miłą atmosferę w pracy w dynamicznym i ambitnym zespole oraz dużą autonomię w działaniu. Firma zapewnia atrakcyjny pakiet wynagrodzeń (w tym laptop, smartfon, karta Multisport) oraz stałe godziny pracy.

Aplikacja
Nasz Klient zlecił rekrutację i selekcję na stanowisko Key Account Managera – Export wyłącznie firmie CeresRecruitment Polska. Więcej informacji na temat naszego klienta można znaleźć na naszej stronie internetowej www.ceresrecruitment.pl. Prosimy wysyłać CV za pomocą przycisku Aplikuj.

Chcąc uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z Krzysztof Ślęzak pod numerem +48 602 135 640.

Prezentacja firmy

Ceres |Selected people in food & agri| to międzynarodowa agencja specjalizująca się w... rekrutacji, rozwiązaniach tymczasowych oraz wyszukiwaniu managerów w sektorze rolno-spożywczym, ukierunkowana na kandydatów z tytułem inżyniera i magistra. Dzięki dogłębnej znajomości rynku oraz efektywnemu podejściu, zapewniamy sukces naszym klientom i kandydatom.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja
do góry