Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
            
            
            
            
            
            Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
            
            
            
            Key Account Manager - branża szkoleniowa
                Miejsce pracy:  Bydgoszcz
                
            
            Miejsce pracy: Bydgoszcz
Obowiązki na stanowisku pracy:
- Realizacja miesięcznych, kwartalnych i rocznych planów sprzedaży.
 - Realizacja rocznych planów sprzedaży na klientach segmentu TOP.
 - Przygotowywanie ofert i ich dostosowywanie do potrzeb Klienta.
 - Prezentacja ofert, negocjacje cenowe i finalizacja kontraktów.
 - Bieżące kontakty z klientami, spotkania, monitorowanie satysfakcji, analiza potrzeb.
 - Udział w konferencjach, targach.
 - Aktywne poszukiwanie, identyfikowanie i pozyskiwanie potencjalnych klientów.
 - Monitorowanie rynku szkoleniowego.
 - Tworzenie i utrzymywanie efektywnych wielopoziomowych relacji z kluczowymi osobami w organizacjach klientów.
 - Dbanie o jakość dokumentacji, raportowanie zgodnie z przyjętymi standardami
 - Uzupełnianie i systematyczna praca z CRM.
 
Wymagania:
- Doświadczenie w sprzedaży usług szkoleniowych i B2B
 - Wiedza dotycząca struktury oraz sposobu funkcjonowania przedsiębiorstw
 - Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i ustalania priorytetów,
 - Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania i rozwijania relacji biznesowych
 - Nastawienie na rezultaty i osiąganie celów
 - Znajomość systemu CRM będzie dodatkowym atutem
 - Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
 
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę zawieraną bezpośrednio z Naszym Klientem
 - Wynagrodzenie zależne od posiadanego doświadczenia + atrakcyjne premie zależne od osiąganych wyników
 - Głównie zadaniowy czas pracy - oparty o plany sprzedaży
 - Atrakcyjne benefity, m.in. karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki języka
 - Możliwość BEZPŁATNEGO udziału we wszystkich szkoleniach będących w ofercie firmy
 - Realna możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swoich aplikacji. Jednocześnie informujemy, że kontakt z wybranymi osobami nastąpi po 01.08.2019.
Numer referencyjny: DS/07/2019/KAM
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.