Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/4792


Obowiązki:

prowadzenie dokumentacji pracowniczej, obsługa płac i wynagrodzeń, współpraca z klientami oraz urzędami (PIT-11, PIT-4R, DEKLARACJE ZUS, PFRON, PPK i inne), przygotowywanie dokumentacji do kontroli, współpraca z zespołem księgowym



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagane doświadczenie - min. 1 rok na stanowisku kadrowej w biurze rachunkowym, pełna znajomość kadr, płac i ubezpieczeń, znajomość programów Płatnik, Comarch ERP Optima, MS Office


Miejsce pracy: JERZEGO PLEŚNIAROWICZA 5/2, 35-117 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 2

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi