Opis stanowiska pracy
Junior PTP Cash and Payments Associate
Gdansk
NR REF.: 1175141
Junior PTP Cash and Payments Associate
The team of Procurement to Pay (P2P) that you’ll be joining, forms a significant & key component of our service centre. The Cash and Payments Junior Associate will be responsible for ensuring that all payments of 3rd party supplier and subcontractor invoices and employee expenses are paid in accordance with SLA, payment terms and Prompt Payment Code.
Location: Gdańsk, Poland
Language: English
Your key responsibilities will be:
· Processing efficiently PTP incoming documents;
· Resolving PTP processing related issues;
· Customer service - dealing with email and phone queries, maintaining a regular relationship with suppliers and client;
· Monitor the Payables and unreconciled payment lines reconcile aged debit and credit items follow up and resolve queries related to invoices;
· Assisting with monthly closing activities;
· Actively supporting other PTP processes when required
Professional Qualifications:
· 0.5-1,5 years of experience in in a similar role within a multi-site business;
· At least 0,5 year hands on experience in Supplier Payments/Cash Allocation/Accounts Payable;
· General knowledge across PTP Processes;
· English min. B2
Personal Qualifications:
· Team player attitude, as we treat each other fairly and with respect;
· Ability to work in a diverse, international and dynamically changing work environment;
· Strong analytical and communication skills;
· Ability to understand the detail behind processes.
Why us?
· Scandinavian work culture, work-life-balance, office events and initiatives, positive work atmosphere;
· Stability and possibility of professional development, real impact on the development of the office and team,
· Trip to the UK,
· Hybrid work, location in the centre of Gdańsk
· Benefits from the first day of work: health care package, multisport, insurance, holiday bonus, Christmas bonus.
What you need to do now:
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 23/06/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa