Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Junior Network Engineer
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Our Client is a multinational technology corporation with more than 71,000 employees worldwide. It is the largest designer, manufacturer and seller of networking equipment worldwide.
As a Junior Customer Support Engineer you will:
- provide technical support to our Customer base to resolve moderate higly comples issues, this during European office hours and sporadic weekend shifts
- drive development and implementation of smart automation software tools
- collaborate with several teams (e.g. engineering/sales) to achieve our common goal of solving our customer problems and enhancing our products
- share your knowledge with other people in writing technical documents and enlarge the knowledge database
- strive to technical excellence and expertise and act as technical expert in your domain.
Our Client offers:
- B2B Contract via Devire
- positive work atmosphere
- development opportunities
- 9 months contract with opportunity to extension
- Salary (5 000 - 6 000 PLN fvat)
We are looking forward to meeting Candidates who:
- Have Bachelor's or Master's degree in engineering
- have min. 1 year of related experience involving customer exposure element, preferrably in Security Technologies (Content Security, Firewall, VPN, IDS, AAA)
- have passion for customer satisfaction
- want to learn and work in a multicultural team environment.