Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 16/06/2019.

Junior Key Account Manager

Gorzów Wielkopolski, lubuskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Budowanie i rozwijanie długotrwałych, partnerskich relacji z kluczowymi klientami (głównie zakłady produkcyjne, przemysłowe)
  • Analiza potrzeb klientów, negocjacje warunków współpracy i umów handlowych
  • Przygotowywanie ofert i cenników dla klientow
  • Realizacja budżetów sprzedaży we współpracy z zespołem
  • Przygotowywanie raportów, kontrola kosztów i analiza cen
  • Monitorowanie rynku


Poszukujemy Kandydatów gotowych do obycia kilkunastomiesięcznego szkolenia wdrożeniowego w siedzibie firmy w Niemczech. Szkolenie będzie obejmowało techniki sprzedaży, szkolenie produktowe oraz kurs języka angielskiego i niemieckiego.


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • Motywacja do podjęcia nauki języka niemieckiego
  • Doświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B
  • Gotowość do obycia szkolenia w siedzibie firmy w Niemczech (ok. 15 miesięcy - warunek konieczny)
  • Wysokie zaangażowanie i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych obowiązków
  • Dobra znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie, oferującej zaawansowane rozwiązana dla przemysłu
  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą (praca stała)
  • Możliwość kompleksowego wdrożenia do pracy na stanowisku Key Account Managera poprzez szeroki wachlarz szkoleń produktowych, sprzedażowych i naukę języków obcych
  • Wsparcie w zakwaterowaniu w okresie szkolenia
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (już na etapie szkolenia)
  • Pracę w standardowych godzinach biznesowych
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Po powrocie ze szkolenia praca ma charakter częściowo mobilny i częściowo home-office
  • Obszar pracy po szkoleniu: województwo wielkopolskie i lubuskie

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/05/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry