HR Specialist with Spanish or Portugese
Location: PoznańDla naszego klienta, międzynarodowej firmy Usług Centrum Wspólnych, poszukujemy osób chcących rozwijać się w dynamicznym środowisku. Jeśli jesteś otwarty na wiedzę z zakresu HR lub masz już pierwsze doświadczenia w tym sektorze.
Zacznij swoją karierę od zaraz - Aplikuj!
Oferta jest dla Ciebie, jeżeli:
- szukasz pracy zdalnej (w perspektywie pracy hybrydowej - biuro i Home office
- lubisz na co dzień pracować z ludźmi i chcesz mieć wpływ na rozwój wewnętrznego zespołu HR
- świetnie się komunikujesz i współpracujesz zespołowo
- komunikujesz się w języku hiszpańskim (C1) lub portugalskim (C1) i angielskim na poziomie min. B2
- potrafisz skupić się na szczegółach i szybko się uczyć
- posiadasz doświadczenie w administracji/ administracji kadrowej / dziale HR - duży atut
- posiadasz wiedzę z zakresu zarządzania dokumentacją personalną
- posiadasz doświadczenie z systemem SAP lub innym
- dobrze poruszasz się w środowisku MS Office – Excel
Twoje zadania:
- selekcja CV, kontakt telefoniczny i mailowy z kandydatami oraz zarządzanie spotkaniami rekrutacyjnymi
- zapewnienie doskonałej i profesjonalnej obsługi administracyjno-kadrowej dla pracowników firmy
- odpowiedzialność za zgodność procesów administracji kadrowej z wewnętrznymi procedurami
- ścisła współpraca z działem administracji personalnej i płacowej
- przygotowanie dokumentów kadrowych oraz zarządzanie dokumentacją personalną
- administracja benefitami
Benefity dla Ciebie:
- umowa o pracę (sprawny proces rekrutacji)
- praca w biurze w Poznaniu i możliwość home offce
- program benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie)
-15% zniżki na produkty i usługi firmy
- nagrody jubileuszowe, eventy firmowe