Opis stanowiska pracy
Junior Financial Controller
Rybnik
NR REF.: 1194296
📍
Lokalizacja: Rybnik🕒
Tryb pracy: Preferowana praca stacjonarna, z możliwością pracy hybrydowej- do ustalenia.📅
Wymiar etatu: Pełny etat
Dla naszego klienta – firmy działającej w dynamicznym środowisku biznesowym – poszukujemy osoby na stanowisko
Junior Financial Controller. Jeśli jesteś osobą analityczną, skrupulatną i chcesz rozwijać się w obszarze controllingu, ta oferta może być dla Ciebie idealnym krokiem w karierze!
Nasz klient jest również otwarty na kandydatów z doświadczeniem w księgowości, którzy ukończyli studia lub kursy z zakresu controllingu i chcieliby zdobyć praktyczną wiedzę w tym obszarze.
Zakres obowiązków:- Przygotowywanie danych i materiałów wspierających procesy planowania i podejmowania decyzji.
- Udział w procesach budżetowania, planowania i analiz finansowych.
- Monitorowanie odchyleń od planów i podejmowanie działań korygujących.
- Tworzenie raportów, analiz i komentarzy dotyczących wyników finansowych.
- Współpraca z działami firmy w zakresie doradztwa ekonomicznego i biznesowego.
- Udział w opracowywaniu i wdrażaniu systemów controllingu (kosztorysowanie, budżetowanie).
- Monitorowanie zmian w otoczeniu rynkowym i regulacyjnym oraz ich wpływu na działalność firmy.
- Analiza rentowności projektów i rekomendowanie działań optymalizacyjnych.
- Wsparcie w kalkulacji cen oraz przygotowywaniu kodów i katalogów produktowych.
- Udział w tworzeniu i monitorowaniu planów strategicznych firmy.
Wymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, rachunkowość).
- Podstawowa znajomość zasad rachunkowości zarządczej i finansowej.
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy z dużą ilością danych.
- Znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie
minimum B2 – warunek konieczny. - Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale controllingu lub finansów.
- Otwartość na naukę i rozwój w obszarze controllingu – mile widziane osoby z doświadczeniem w księgowości, które ukończyły studia lub kursy z tego zakresu.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/08/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa