Opis stanowiska pracy
Junior Finance Specialist with an Additional European Language
Gdansk
NR REF.: 1194418
Your new company
We are hiring for one of our clients – a global, Scandinavian, and fast-growing Shared Service Center located in Gdańsk. We are seeking individuals who have graduated in finance or related
disciplines and are eager to start and grow their careers in corporate finance.
Your new role
As a Junior Finance Specialist, you will support a variety of finance operations within the Shared Service Center, contributing to the accuracy and efficiency of financial processes.
Your responsibilities will include e.g.:
Processing financial documents such as invoices, employee expenses, and payments
Managing master data and resolving queries from vendors and customers
Supporting account reconciliations and incoming payment processing
Assisting in month-end closing activities and preparation of journal entries
Ensuring compliance with internal policies and maintaining data accuracy
Collaborating with internal teams and external stakeholders to ensure smooth financial operations
Participating in process transitions and contributing to continuous improvement initiatives
What you39ll need to succeed:
Degree in Finance, Accounting, Economics, or related field
Fluency in English (B2) and one of the following languages: German, Spanish, Italian, Norwegian, Swedish, or Finnish
First experience in finance (internship or junior role) would be an asset
Good command of MS Excel and other MS Office tools
Strong communication and customer service skills
Willingness to learn and grow in a dynamic, international environment
What you39ll get in return:
Stable employment conditions
Hybrid model of work (2x HO/week)
Private medical care
Sport card
Cafeteria program
What you need to do now:
The first three months of employment you will be required to work from the office in Gdańsk. After this period, a hybrid model will apply (2 days of remote work per week).
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/07/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Finanse