Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Responsibilities:
Check for accuracy and completeness of accounting information in an electronic invoice control system
Check for incorrect or incomplete data and follow-up on the status of outstanding issues
Transfer invoices from the invoice control system to the accounting system
Report invoice errors according to pre-defined routines, in order to improve invoice quality
Support continuous improvement of processes and initiatives
Requirements:
Very good English
Experience in financial sector will be an asset
Knowledge of German will be an asset
MS Office knowledge
Experience working in a ticketing system would be an asset
Communication skills, commitment and willingness to gain new experience in HR and payroll
Offer:
Hybrid working model
Temporary work - until the end of May
Modern office
Free undergroung parking
Flexible working hours (we start work between 7 and 10 a.m.)
Annual appreciation bonus dependent on performance in the relevant fiscal year
Home work allowance
Cafeteria system (Multisport card, cinema tickets, shopping vouchers, medical package for relatives)
Private medical care
Life insurance
Co-financing of language courses
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.