Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/08/2020.

Opis stanowiska pracy

YOUR RESPONSIBILITIES:

  • Processing invoices in AR department in timely manner,
  • Updating suppliers accounts,
  • Supporting month-end closing processes,
  • Preparing analysis and reports depending on internal needs / Clients requests,
  • Contact with Clients regarding delayed payments,

REQUIREMENTS:

  • Very good command of Dutch (min. B2) and good English,
  • Experience in finance / accounting /administration area is a plus,
  • Analytical skills and independent approach to work,
  • Availablity for a full-time work,

OUR CLIENT OFFERS:

  • Challenging and rewarding job in multinational organization,
  • Opportunities for further professional development (career path),
  • Full professional training for new employees,
  • Package of benefits for example Multisport card, language courses, vouchers.

Prezentacja firmy

W styczniu 2014 założyliśmy regionalny butik HR świadczący usługi rekrutacyjne i... konsultingowe w Europie Środkowej i Wschodniej. Po kilku latach efektywnego działania w obszarze Sprzedaż i Marketing, Inżynieria i BPO/SSC w lutym 2019 staliśmy się częścią L.M. International Group. Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/07/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca BPO / outsourcing , Praca Finanse
do góry