Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/12/2019.

Opis stanowiska pracy

Wyzwania przed Tobą:

Help desk / Service desk - Wyzwania:

  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie:
    • Oprogramowania systemowego, użytkowego
    • Sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne)
    • Sieci komputerowych
    • Telefonów VOIP i komórkowych
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
  • Dokumentacja, analiza procesów biznesowych i instrukcji
Oczekiwane umiejętności:
  • Minimum roczne doświadczenie w dziale wsparcia technicznego IT – w tym staże, praktyki
  • Dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
  • Dobra znajomość systemu MS Windows
  • Znajomość konfiguracji aplikacji MS Outlook, Skype, Lync oraz funkcji programów MS Word, MS Excel
  • Praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją i utrzymaniem sieci LAN/WAN i Wi-Fi
  • Dobra znajomość języka angielskiego 
  • Umiejętności interpersonalne (komunikacja, otwartość, empatia)
  • Dobra organizacja własnej pracy
Korzyści dla Ciebie:
  • Renomowany i stabilny pracodawca wyróżniony czterokrotnie nagrodą Great Place to Work oraz osiągający 31% wzrostu przychodu rocznie
  • Unikatowe projekty realizowane dla ponad 200 międzynarodowych liderów, z branż m.in. motoryzacyjnej, lotniczej, hi-tech i finansowej
  • Wewnętrzna aplikacja Job Changer, z którą w łatwy sposób możesz zmienić projekt, poznać nowe technologie lub relokować się do innego oddziału Sii
  • Ciągły rozwój poprzez szkolenia techniczne, językowe i konferencje branżowe (w których możesz wziąć udział lub wystąpić na nich jako ekspert)
  • Dofinansowanie Twoich pasji oraz inicjatyw charytatywnych (SiiPower Volunteers)
  • Niezliczona ilość spotkań integracyjnych 

Prezentacja firmy

Sii Polska jest ekspertem technologicznym, który zatrudnia ponad 3400 specjalistów w... całej Polsce. Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą IT i inżynierii przemysłowej w Polsce. Realizujemy projekty dla ponad 200 klientów z całego świata, którzy działają w takich branżach jak: bankowość i usługi finansowe, hi-tech i elektronika, energetyka i utilities, motoryzacja, sektor publiczny, sprzedaż detaliczna, telekomunikacja i media, ubezpieczenia, usługi profesjonalne, transport i logistyka.
Naszą misją jest identyfikowanie i promowanie najlepszych pracowników. To ludzie stanowią największą wartość Sii i to oni tworzą Najlepsze Miejsce Pracy IT w Polsce – co potwierdzają liczne nagrody jak Great Place to Work, tytuł przyznany nam już po raz czwarty z rzędu.
Sii może się poszczycić wysokimi wskaźnikami zatrudnienia i dynamicznym rozwojem. Ze względu na swoją ekspansję i wzrost średnio co miesiąc spółka zatrudnia 120 inżynierów, czyli ponad 1 400 rocznie. Sii posiada 9 oddziałów w największych miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Katowicach, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Więcej na www.sii.pl.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems
do góry