Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania:
Wsparcie techniczne użytkowników drogą telefoniczną i mailową
Obsługa zapytań w systemie ticketowym
Udzielanie wsparcia użytkownikom w zakresie telefonii, sieci, drukarek oraz aplikacji biznesowych: Active Directory, Citrix, MS Windows, MS Office
Przyjmowanie i rejestrowanie zapytań, raportowanie
Sprawdzanie i korekta zleceń serwisowych w SAP ERP
Przekazywanie spraw dotyczących wsparcia drugiego stopnia
Instalacja i konfiguracja oprogramowania na urządzeniach firmowych (komputery PC, notebooki, tablety itp.)
Wymagania:
Wykształcenie wyższe techniczne (informatyka lub pokrewne kierunki)
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
Samodzielność oraz umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Kompleksowe szkolenie wdrożeniowe
Elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy 6:15 – 8:30)
Benefity: pakiet świadczeń socjalnych, ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach, karta Multisport
Dofinansowanie do nauki języków obcych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.