IT Support with Dutch
Wrocław IT Support with Dutch
Wrocław
NR REF.: 1096976
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta – lidera w produkcji zaawansowanych technologii informatycznych – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
IT Support z językiem holenderskim
Lokalizacja: Wrocław (z możliwością pracy zdalnej)
Realizacja: min. 1 rok z opcją przedłużenia
Stawka:200-300 PLN netto + VAT / dzień – B2B (zależy od doświadczenia)
200-300 PLN brutto / dzień – umowa zlecenie (zależy od doświadczenia)
BRAK UoP!
Mile widziani studenci, którzy będą gotowi pracować 8h dziennie (możliwość częściowej pracy zdalnej).
Klient oferuje szkolenia wstępne.
Wymagania:
Oferujemy:
Zapraszam do aplikowania!
Wrocław
NR REF.: 1096976
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta – lidera w produkcji zaawansowanych technologii informatycznych – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
IT Support z językiem holenderskim
Lokalizacja: Wrocław (z możliwością pracy zdalnej)
Realizacja: min. 1 rok z opcją przedłużenia
Stawka:200-300 PLN netto + VAT / dzień – B2B (zależy od doświadczenia)
200-300 PLN brutto / dzień – umowa zlecenie (zależy od doświadczenia)
BRAK UoP!
Mile widziani studenci, którzy będą gotowi pracować 8h dziennie (możliwość częściowej pracy zdalnej).
Klient oferuje szkolenia wstępne.
Wymagania:
- Znajomość języka holenderskiego minimum na poziomie B2
- Znajomość języka angielskiego minimum na poziomie B1
- Bardzo dobra znajomość systemu Windows
- Mile widziane:
- Znajomość Active Directory
- Znajomość Windows Serwer
- Znajomość systemu Linux
- Praca w systemie ticket’owym
- Troubleshooting
- Wsparcie w problemach z aplikacjami
- Konfigurowanie urządzeń
- Inne zadania I linii wsparcia
Oferujemy:
- Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport
- Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie
Zapraszam do aplikowania!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.