Od 20 lat specjalizujemy się w pozyskiwaniu profesjonalistów z szeroko pojętej branży informatycznej oraz branż pokrewnych. Nasza główna siedziba znajduje się we Wrocławiu. Od 2017 roku spółka działa pod nazwą IFIRMA SA, jednak usługi rekrutacyjne niezmiennie świadczymy jako Power Media. Jesteśmy ekspertami w łączeniu wykwalifikowanych talentów z pracodawcami, którzy ich poszukują. Nawiązujemy trwałe relacje z naszymi klientami zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264
IT Support Specialist (1st & 2nd Line)
Do firmy konsultingowej świadczącej usługi IT dla wiodących europejskich firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej i energetycznej, poszukujemy doświadczonego IT Support Specialisty.
Firma specjalizuje się w utrzymaniu i rozwoju systemów oraz tworzeniu dedykowanych rozwiązań IT. Obecnie prowadzona jest rekrutacja do międzynarodowego projektu realizowanego dla klienta z siedzibą w Monachium (z biurami w Luksemburgu i Szwajcarii).
Szukamy osoby, która dołączy do zespołu wsparcia IT i będzie odpowiadać za obsługę zgłoszeń użytkowników, współpracę z wewnętrznym IT klienta oraz rozwiązywanie codziennych problemów technicznych, głównie w środowisku Microsoft.
📍 Wrocław / hybrydowo
🕐 Pełny etat | Umowa o pracę | min. 5 lat doświadczenia
🌐 Współpraca międzynarodowa
Czas pracy:
• Praca od poniedziałku do piątku
• Zmiany: 8:00–16:00 lub 11:00–19:00 (na zmianę, średnio 3 popołudnia w tygodniu)
• Praca hybrydowa: 1 dzień w biurze, reszta zdalnie
• Czasami krótkie delegacje do Monachium (ok. 5 dni)
Twoje zadania:
• Obsługa zgłoszeń (1st line support) telefonicznie i przez system ticketowy
• Klasyfikacja i eskalacja zgłoszeń do 2nd/3rd line support
• Rozwiązywanie typowych problemów użytkowników z pomocą dokumentacji technicznej
• Monitorowanie systemów, tworzenie i zarządzanie zgłoszeniami
• Aktualizacja i rozwój bazy wiedzy (FAQ)
• Obsługa procesów on-boarding/off-boarding (Active Directory)
• Współpraca z zespołem IT klienta z Niemiec
Firma oferuje:
• Umowa o pracę ( 3 miesiące okresu próbnego i po nim umowa na czas nieokreślony)
• Rozwój zawodowy( budżet szkoleniowy, 5 dni dodatkowych rocznie na szkolenia, wewnętrzne warsztaty knowledge sharing w zespole IT)
• Prywatna opieka medyczna Luxmed
• Karta sportowa Multisport
• Grupowe ubezpieczenie na życie (PZU)
• Program PPK
• Dofinansowanie szkieł korekcyjnych
• Kursy języka angielskiego i niemieckiego
• Pakiet relokacyjny i wsparcie w przeprowadzce
• Praca w modelu hybrydowym (tylko 1 dzień w tygodniu w biurze, reszta zdalnie)
• Międzynarodowe środowisko (codzienna współpraca z zespołem z Niemiec)
• Możliwość krótkich delegacji zagranicznych (Monachium, 5 dni, podróż samolotem)
Wymagania:
• Min. 5 lat doświadczenia w IT support (1st i 2nd line), preferowane w branży finansowej
• Znajomość i praktyczne doświadczenie z:
– Microsoft 365 i MS Office (zarządzanie kontami, skrzynkami, instalacjami)
-Windows 11 i Windows Server (aktualizacje, reinstalacje, event log)
-Active Directory i VPN
-Diagnostyka problemów ze sprzętem (laptopy, drukarki, skanery)
-Podstawy sieci TCP/IP
• Samodzielność, inicjatywa, wysoka kultura komunikacji
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1)
• Mile widziana znajomość języka niemieckiego