#

IT Support Engineer

HAYS

Wroclaw, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

IT Support Engineer
Wroclaw
NR REF.: 1180495

Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.
 Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!


Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko: IT Support Specialist


  • Branża: systemy i usługi telekomunikacyjne
  • Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
  • Współpraca: współpraca od 3 do 6 miesięcy 
  • Stawka: open, szacowane: od 50 do 80 pln/h netto + VAT dla Kandydata
  • Start date: ASAP, max. w ciągu 1 miesiąca
  • Godziny pracy: 8-16, 9-17
  • Wymiar pracy: stacjonarna, 100% w biurze we Wrocławiu

Stack technologiczny: Azure, Windows 10/11, Office 365, JIRA, 
 Mile widziane: Powershell, ITIL, Fortigate VPN


Rolą specjalisty ds. wsparcia jest zapewnienie prawidłowego działania operacyjnego, aby użytkownicy końcowi mogli wykonywać swoje codzienne zadania. 

Obejmuje to otrzymywanie, ustalanie priorytetów, dokumentowanie i aktywne rozwiązywanie żądań i incydentów użytkowników końcowych. 

Czym będziesz się zajmowaćHelpdesk, Desktop/Telecom Support

  • Wsparcie użytkowników końcowych (telefon, Teams, e-mail)
  • Zarządzanie ticketami w naszym systemie biletowym JIRA
  • Kierowanie zadań/żądań/reklamacji do poprawnej kolejki IT
  • Komunikacja z użytkownikami końcowymi i współpracownikami
  • Obsługa aplikacji Office365, systemu operacyjnego Windows10/11 Laptop/Desktop oraz sprzętu, urządzeń peryferyjnych i drukarek
  • Wykonywanie zadań administracyjnych użytkownika końcowego w środowisku usługi Office 365
  • Wsparcie i administracja platformą telefonii VoIP
  • Współpraca z wewnętrznymi lub zewnętrznymi zespołami pomocy technicznej w celu rozwiązywania incydentów 
  • Zarządzanie administracją licencji
  • Serwis sprzętu i zachowanie standardów bezpieczeństwa IT

    Co otrzymasz:
  • Ciekawą współpracę z Klientem realizującym projekty na międzynarodowej arenie branży telco
  • Sprawny proces rekrutacyjny – zazwyczaj 1 spotkanie rekrutacyjne
  • Standardowo proponowane benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
  • Decydując się na współpracę via Hays otrzymujesz również możliwość działania z wieloma innymi wiodącymi klientami Hays w przyszłości

Czego oczekujemy:

  • Min. 2-3 lat doświadczenia komercyjnego jako IT Support/Helpdesk Specialist lub podobnych
  • Wiedza techniczna: Office365, w tym Intune i Azure AD, Windows 10 / 11, ogólna dobra znajomość sprzętu i infrastruktury.
  • Doświadczenia w pracy zespołowej i samodzialnej
  • Sprawna komunikacja po angielsku (B2/C1) 
  • Praca stacjonarna we Wrocławiu (5 dni w tygodniu)
  • Komunikatywność i proaktywność

Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:

  1. Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
  2. Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
  3. Rozmowa techniczna z Klientem – spotkanie online (1h)
  4. Oferta
  5. Witamy w projekcie!

    Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/10/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Project Management, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - ERP

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi