Poszukujemy osoby na stanowisko IT Specialist który pracować będzie w polskim oddziale naszego klienta i zapewniać wsparcie na całym świecie.
Zadania:
– współpraca z zespołami rozproszonymi w kilku krajach (Wielka Brytania, USA, Polska), w celu zrównoważenia obsługi klienta i zwiększenia szybkości reakcji
– zapewnienie wsparcie klientom różnych stref czasowych – praca zmianowa (UK lub USA)
Ze względu na różnice między dniami ustawowo wolnymi od pracy w Polsce i Stanach Zjednoczonych mogą istnieć wymagania dotyczące pracy w polskie święta, aby zapewnić wsparcie klientom w USA. W takich sytuacjach można skorzystać z urlopu.
– terminowe(w ramach uzgodnionego SLA) rozwiązywanie problemów związanych z obsługą systemów zainstalowanych u klienta
– utrzymanie aktywnych i dobrych relacji z klientami
– ciągłe rozwijanie wiedzy funkcjonalnej i zrozumienia wewnętrznego działania pakietu produktów firmy
– branie udziału w regularnych konferencjach telefonicznych dotyczących wsparcia z klientami
– okazjonalne podróże (<5%) do klientów w celu zapewnienia wsparcia lub przeprowadzenia szkolenia (najczęściej Londyn)
– zrozumienie różnych produktów i systemów (takich jak zautomatyzowane sklepy, systemy obsługi i systemy informatyczne) używanych w siedzibach klientów firmy
– udział w działaniach usprawniających procesy oraz prowadzenie dokumentacji.
Korzyści:
– posiadasz zdolność do indywidualnej pracy bez potrzeby ścisłego nadzoru: ze względu na godziny zmian członkowie zespołu wsparcia muszą być otwarci na możliwość samodzielnej pracy w biurze
– masz mocne, dobre i sprawdzone umiejętności relacji z klientami
– posiadasz zdolność kompleksowego rozwiązywania problemów
– cechuje Cię metodyczne podejście do pracy i silne umiejętności ustalania priorytetów, a także doskonała etyka pracy.
Wymagania:
– 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
– znajomość SQL (preferowane Oracle), tworzenie widoków, funkcji / procedur, zrozumienie problemów z wydajnością oraz umiejętność rozumienia / debugowania kodu PL / SQL lub T-SQL.
– biegłość w systemie Windows (desktop/server)
– bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie oraz piśmie)
– wyższe wykształcenie
– zdolność do diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z aplikacją
Mile widziane:
– doświadczenie w tworzeniu oprogramowania
– umiejętność czytania i rozumienia C# i .NET
– doświadczenie techniczne w zakresie oprogramowania, informatyki badawczej lub inżynierii
Oferujemy:
– umowę o pracę lub B2B
– możliwość pracy zdalnej
– coroczne podwyżki
– wydarzenia towarzyskie co najmniej 4 razy w roku
– regularne wewnętrzne szkolenie z oprogramowania