#

IT Service Desk with Italian and French

Hays Poland

Gdańsk, pomorskie

Hays Poland

IT Service Desk with Italian and French

Gdańsk
IT Service Desk with Italian and French
Gdańsk
NR REF.: 1102281

Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.

Dla naszego Klienta poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
IT Service Desk with Italian and French


Lokalizacja: Gdańsk
Stawka: 600-700 PLN netto + VAT / dzień
Forma zatrudnienia: B2B lub Umowa zlecenie (via HAYS)

Zadania:
  • Zapewnianie procesu pierwszej i drugiej linii oraz wsparcie techniczne dla personelu wewnętrznego firmy
  • Utrzymanie środowisk baz danych testowych i produkcyjnych
  • Praca z aplikacjami / systemami w celu analizy, diagnostyki i rozwiązywania problemów informatycznych personelu
  • Analiza wydajności administrowanych baz danych i podnoszenie ich jakości
  • Zapewnienie obsługi zgłaszanych incydentów i zgłaszanych żądań
  • Automatyzacja prac administratorskich
  • Wstępna ocena, badanie i rozwiązywanie podstawowych incydentów i wniosków dotyczących korzystania z produktów oprogramowania aplikacyjnego i / lub składników infrastruktury

Obowiązki:
  • Odbieranie, rejestrowanie i zarządzanie połączeniami od pracowników wewnętrznych za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail, czatu, poczty głosowej, samoobsługi itp.
  • Wsparcie 1. i 2. linii - rozwiązywanie problemów związanych z IT od wewnętrznego oprogramowania do sprzętu
  • Przekazywanie nierozstrzygniętych przypadków do zespołów wsparcia infrastruktury
  • Rejestr wszystkich połączeń w narzędziach sprzedaży biletów Service Desk, takich jak ServiceNow, BMC Remedy, HPSM itp.
  • Identyfikacja problemu i kategoryzowanie / ustalanie priorytetów incydentów i zgłoszeń serwisowych
  • Odpowiedzialność za problemy użytkowników i monitorowanie statusu problemów w imieniu użytkownika i informowanie o postępach w odpowiednim czasie
  • Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta dla wszystkich zapytań pomocniczych i przestrzeganie wszystkich zasad zarządzania usługami
  • Tworzenie kont użytkowników, resetowanie haseł, tworzenie grup itp.

Wymagania:
  • Znajomość języka włoskiego na poziomie min. B2 oraz francuskiego na poziomie min. B1
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i telefoniczne.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne
  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (IT Service Desk i / lub Call Center
(Chętnie porozmawiamy z osobami z mniejszym doświadczeniem)
  • Mocna znajomość systemów operacyjnych Microsoft, aplikacji Microsoft Office i systemów operacyjnych MAC

Praca w systemie zmianowym 24/7, grafik ustalany z wyprzedzeniem.

Oferujemy:
  • Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
  • Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie.

Zapraszam do aplikowania!
Istnieje możliwość dołączenia do projektu ASAP.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi