IT Service Desk with Italian and French
Gdańsk IT Service Desk with Italian and French
Gdańsk
NR REF.: 1102281
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
IT Service Desk with Italian and French
Lokalizacja: Gdańsk
Stawka: 600-700 PLN netto + VAT / dzień
Forma zatrudnienia: B2B lub Umowa zlecenie (via HAYS)
Zadania:
Obowiązki:
Wymagania:
Praca w systemie zmianowym 24/7, grafik ustalany z wyprzedzeniem.
Oferujemy:
Zapraszam do aplikowania!
Istnieje możliwość dołączenia do projektu ASAP.
Gdańsk
NR REF.: 1102281
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
IT Service Desk with Italian and French
Lokalizacja: Gdańsk
Stawka: 600-700 PLN netto + VAT / dzień
Forma zatrudnienia: B2B lub Umowa zlecenie (via HAYS)
Zadania:
- Zapewnianie procesu pierwszej i drugiej linii oraz wsparcie techniczne dla personelu wewnętrznego firmy
- Utrzymanie środowisk baz danych testowych i produkcyjnych
- Praca z aplikacjami / systemami w celu analizy, diagnostyki i rozwiązywania problemów informatycznych personelu
- Analiza wydajności administrowanych baz danych i podnoszenie ich jakości
- Zapewnienie obsługi zgłaszanych incydentów i zgłaszanych żądań
- Automatyzacja prac administratorskich
- Wstępna ocena, badanie i rozwiązywanie podstawowych incydentów i wniosków dotyczących korzystania z produktów oprogramowania aplikacyjnego i / lub składników infrastruktury
Obowiązki:
- Odbieranie, rejestrowanie i zarządzanie połączeniami od pracowników wewnętrznych za pośrednictwem telefonu, poczty e-mail, czatu, poczty głosowej, samoobsługi itp.
- Wsparcie 1. i 2. linii - rozwiązywanie problemów związanych z IT od wewnętrznego oprogramowania do sprzętu
- Przekazywanie nierozstrzygniętych przypadków do zespołów wsparcia infrastruktury
- Rejestr wszystkich połączeń w narzędziach sprzedaży biletów Service Desk, takich jak ServiceNow, BMC Remedy, HPSM itp.
- Identyfikacja problemu i kategoryzowanie / ustalanie priorytetów incydentów i zgłoszeń serwisowych
- Odpowiedzialność za problemy użytkowników i monitorowanie statusu problemów w imieniu użytkownika i informowanie o postępach w odpowiednim czasie
- Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta dla wszystkich zapytań pomocniczych i przestrzeganie wszystkich zasad zarządzania usługami
- Tworzenie kont użytkowników, resetowanie haseł, tworzenie grup itp.
Wymagania:
- Znajomość języka włoskiego na poziomie min. B2 oraz francuskiego na poziomie min. B1
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i telefoniczne.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne
- Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (IT Service Desk i / lub Call Center
- Mocna znajomość systemów operacyjnych Microsoft, aplikacji Microsoft Office i systemów operacyjnych MAC
Praca w systemie zmianowym 24/7, grafik ustalany z wyprzedzeniem.
Oferujemy:
- Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
- Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie.
Zapraszam do aplikowania!
Istnieje możliwość dołączenia do projektu ASAP.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.