Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/07/2019.

IT Service Desk Agent with German

Katowice, śląskie

HAYS IT & Telecom

Opis stanowiska pracy

IT Service Desk Agent with German
Katowice
NR REF.: 1124077

Your new company
For our Client, well-recognised manufacturer of construction materials, we are currently looking for a person interested in the role of IT Service Desk Agent with German.

Your new role
As Service Desk Agent you will investigate, resolve and/or escalate of all tickets reported to the Service Desk and act as ticket owner and leads communication with requestor for ticket life cycle. You will also achieve a high 1st level resolution rate w/ adequate documentation as well as resolve in case possible and in line with internal procedures and personal authorization level. You will be responsible for escalating to 2nd level/dispatching local onsite support in case physical intervention required too.

What you'll need to succeed
In order to be a successful applicant you need to have at least 1 year of experience in IT Service Desk, university degree and knowledge of IT infrastructure components. Moreover, fluent German in speaking and writing as well as communicative English is a must.

What you'll get in return
Our Client offers attractive salary, the possibility of professional development, good work atmosphere as well as benefit package including private healthcare, life insurance and Multisport Card.

What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na kompleksowej obsłudze firm z sektora telekomunikacji oraz... technologii informatycznych. Nasza oferta usług rekrutacyjnych skierowana jest przede wszystkim do producentów oprogramowania i rozwiązań hardware'owych, integratorów, firm świadczących usługi informatyczne, call center oraz operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych. Obsługujemy również działy IT w firmach, m.in. z branży finansowej,produkcyjnej i FMCG.
Prowadzimy rekrutację na wymagające stanowiska specjalistyczne i kierownicze. Nasza praca oparta jest na branżowym doświadczeniu konsultantów oraz dogłębnej i aktualnej wiedzy o rynku pracy w sektorze informatycznym i telekomunikacyjnym. Bogata sieć kontaktów z najlepszymi specjalistami w dziedzinie IT i telekomunikacji pozwala nam prowadzić rekrutację nawet z dnia na dzień.
Realizując usługi dla naszych Klientów, koncentrujemy się na dostosowaniu usługi do rzeczywistych potrzeb Klienta i przedstawieniu najlepszych kandydatów na dane stanowisko.
FINDING THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
13/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca IT - Programowanie / Analizy , Praca IT - Bazy danych , Praca IT - Hardware / Information Systems
Zapisz ofertę
do góry