Dansk Supermarked Group (DSG) to największa duńska firma z branży handlu detalicznego. Przejrzyste reguły, zdrowy rozsądek i zorientowanie na klienta to podstawa naszego sukcesu. Kierujemy się tymi zasadami od kiedy Herman Salling otworzył swój pierwszy sklep w 1960 roku. Obecnie dysponujemy ponad 1,400 sklepami w czterech krajach: Danii, Szwecji, Polsce i Niemczech. Do grupy należą znane w Europie sieci handlowe: Bilka, Fotex, Salling, a także popularna w Polsce dyskontowa sieć Netto. Grupa zatrudnia ponad 42,000 osób, a każdego dnia sklepy Dansk Supermarked odwiedza ponad 1,4 miliona Klientów.
We wrześniu 2013 roku utworzyliśmy Centrum Usług Wspólnych (SSC – Shared Service Centre), zlokalizowane w kompleksie biurowym Baltic Business Park. Dansk Supermarked SSC to wielofunkcyjna jednostka zarządzająca finansami i innymi procesami biznesowymi zachodzącymi w Dansk Supermarked Group.
W związku z rozwojem naszego Centrum, reprezentowanego przez Netto Sp. z o.o., poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku
IT Operator - Service Desk
Nasza Oferta
Dział IT Support w Centrum Usług Wspólnych jest częścią globalnego zespołu ITS, który dostarcza usługi IT oraz usprawnia procesy biznesowe, zapewniając ich ustandaryzowane i spójne działanie w całej grupie Dansk Supermarked.
Jako pracownik zespołu IT Support – Service Desk będziesz częścią organizacji zapewniającej wsparcie IT dla użytkowników w całej grupie Dansk Supermarked. Nasz zespół zapewnia pierwszą linię wsparcia i na co dzień kontaktuje się bezpośrednio z pracownikami różnych formatów i jednostek skupionych w DSG. Daje to doskonałą okazję do podnoszenia kwalifikacji technicznych oraz interpersonalnych i językowych.
Twoim zadaniem będzie rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z działaniem rozległej sieci systemów informatycznych (SAP, CISCO, Windows, Linux).
Dodatkowo będziesz odpowiedzialny/a za ewidencjonowanie błędów systemowych w oparciu o ramy czasowe, wspieranie duńskich zespołów 2nd level, pośredni i bezpośredni kontakt z użytkownikiem oraz tworzenie i edycję dokumentacji technicznej.
Dołączając do naszego zespołu będziesz posługiwał się językiem angielskim w codziennej pracy w międzynarodowym środowisku oraz będziesz miał możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji oraz rozwoju kompetencji.
Wszyscy pracownicy naszego Centrum Usług Wspólnych od pierwszego dnia zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę, a oprócz korzyści wynikających z formy zatrudnienia oferujemy także:
- bezpłatną prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie karty Multisport
- możliwość udziału w grupowym ubezpieczeniu na życie
- imprezy integracyjne, Team Eventy
- bilety do kina, konkursy z nagrodami
- wsparcie inicjatyw sportowych (drużyna piłki nożnej, running team)
- program „Refer a friend”
- szkolenia techniczne oraz rozwijanie kompetencji miękkich i interpersonalnych
- bogato wyposażone zaplecze socjalne z pyszną kawą ;)
Nasze Oczekiwania
Od kandydatów oczekujemy dobrej znajomości języka angielskiego (na poziomie min. B2+), minimum średniego wykształcenia, zainteresowania branżą IT oraz znajomości narzędzi i systemów informatycznych oraz zagadnień sieciowych.
Ważna jest dyspozycyjność oraz gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym (świadczymy serwis 24x7x365).
Idealny kandydat będzie charakteryzował się umiejętnością w pracy w zespole oraz chęcią do poszerzania wiedzy w obszarze IT.
Doświadczenie na stanowisku wsparcia IT będzie dodatkowym atutem.