IT on-site support
Miejsce pracy: PiłaOpis stanowiska
- Wsparcie użytkowników w lokalizacji klienta
- Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
- Diagnozowanie problemów dot. działania sprzetu komputerowego i rozwiązywanie ich w okreslonym zakresie
- Przekazywanie incydentów nie leżących w obszarze wsparcia on-site do kolejnych linii wsparcia
- Instalowanie oprogramowania, pomoc przy aplikacjach
- Raportowanie
Oferta
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku w obszarze IT
- Możliwość podniesienia kwalifikacji zawodowych w nowoczesnym środowisku informatycznym
- Samodzielne stanowisko w lokalizacji klienta
- Pakiet szkoleń
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie kierunkowe (IT) - mile widziane
- Dobra znajomość sprzętu komputerowego PC i aplikacji Microsoft
- Znajomość instalacji i wsparcia oprogramowania biurowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Samodzielność