IT Helpdesk
Miejsce pracy: SzczecinOferujemy:
• pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 10-18
• wysokie wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i kwalifikacji
• premie roczne zależne od wyników oraz kondycji finansowej firmy
• comiesięczne spotkania integracyjne dofinansowane przez Pracodawcę
• prywatną opiekę zdrowotną
• indywidualny rozwój oraz szkolenia szyte na miarę
• pracę w międzynarodowej strukturze
Wymagania:
• znajomość Microsoft Windows/ Microsoft Office
• doświadczenie w obsłudze i naprawie sprzętu komputerowego
• wykształcenie wyższe związane z branżą IT
• znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
Zadania:
• przygotowywanie nowych stanowisk pracy oraz wsparcie techniczne wszystkich pracowników
• szkolenie pracowników w zakresie IT Policy
• współudział w projektach wewnętrznych: strona internetowa, dbanie i podnoszenie poziomu bezpieczeństwa obecnych systemów
Aplikuj i dołącz do najlepszych!