IT Helpdesk Specialist
Szczecin IT Helpdesk Specialist
Szczecin
NR REF.: 1128634
Twoja następna firma
Dla jednego z naszych Klientów - firmy, która specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji wykorzystywanych przez instytucje finansowe, szukamy osoby, która dołączy do zespołu Helpdesk.
Miejsce pracy - Szczecin
Twoje następne stanowisko
Będziesz odpowiedzialna/y za wsparcie techniczne wszystkich użytkowników firmy (lokalnie i zdalnie), identyfikację i rozwiązywanie problemów (ticketing system), szkolenia dla nowych użytkowników, przygotowywanie i konfigurację sprzętu dla nowych pracowników firmy,
Zespół Helpdesk odpowiada także za sieci - będziesz mógł/a zająć się administracją sieci i rozwijać w obszarze network.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów, którzy mają już doświadczenie w pracy w zespole Helpdesk, najchętniej w zespole międzynarodowym (nie jest to warunek konieczny) oraz którzy mają wiedzę techniczną z zakresu: MS Windows, MS Office, podstawowa wiedza o sieciach komputerowych (Voice, IP = SIP) oraz mają doświadczenie w administracji serwerów: Windows Server, Linux (Debian). Mile widziane podstawowe umiejętności programowania (np. Bash)
Nasz klient pracuje z osobami z całego świata, dlatego oczekuje znajomości j. angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację (min. B2)
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w nowoczesnym biurze w Szczecinie, prywatną opiekę medyczną, budżet szkoleniowy oraz szereg innych benefitów pracowniczych.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Szczecin
NR REF.: 1128634
Twoja następna firma
Dla jednego z naszych Klientów - firmy, która specjalizuje się w tworzeniu i rozwijaniu aplikacji wykorzystywanych przez instytucje finansowe, szukamy osoby, która dołączy do zespołu Helpdesk.
Miejsce pracy - Szczecin
Twoje następne stanowisko
Będziesz odpowiedzialna/y za wsparcie techniczne wszystkich użytkowników firmy (lokalnie i zdalnie), identyfikację i rozwiązywanie problemów (ticketing system), szkolenia dla nowych użytkowników, przygotowywanie i konfigurację sprzętu dla nowych pracowników firmy,
Zespół Helpdesk odpowiada także za sieci - będziesz mógł/a zająć się administracją sieci i rozwijać w obszarze network.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Poszukujemy kandydatów, którzy mają już doświadczenie w pracy w zespole Helpdesk, najchętniej w zespole międzynarodowym (nie jest to warunek konieczny) oraz którzy mają wiedzę techniczną z zakresu: MS Windows, MS Office, podstawowa wiedza o sieciach komputerowych (Voice, IP = SIP) oraz mają doświadczenie w administracji serwerów: Windows Server, Linux (Debian). Mile widziane podstawowe umiejętności programowania (np. Bash)
Nasz klient pracuje z osobami z całego świata, dlatego oczekuje znajomości j. angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację (min. B2)
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w nowoczesnym biurze w Szczecinie, prywatną opiekę medyczną, budżet szkoleniowy oraz szereg innych benefitów pracowniczych.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.