Inżynier Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: WrocławPracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialn/a za:
- Prowadzenie przydzielonych projektów;
- Kontakt z klientem wewnętrznym w sprawie zapytań, reklamacji;
- Diagnozowanie problemów i proponowanie ich rozwiązań w porozumieniu z innymi działami;
- Zapewnienie konkurencyjności produktów pod kątem jakości i kosztów;
- Bieżący kontakt ze specjalistami z różnych dziedzin;
- Tworzenie dokumentacji technicznej i zarządzanie nią.
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego technicznego;
- Znajomości zasad działania układów chłodzących/grzejących;
- Umiejętności analizowania technicznych problemów;
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację (w mowie i w piśmie);
- Gotowości do wyjazdów służbowych (ok. 30%);
- Bardzo dobrych umiejętności interpersonalnych;
- Kreatywności i chęci do podejmowania własnych inicjatyw.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę z ciekawymi projektami w międzynarodowym środowisku;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji (np. przez szkolenia);
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Atrakcyjny pakiet socjalny;
- Przyjazne środowisko pracy w organizacji o skandynawskiej kulturze zarządzania.