Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Pakiet relokacyjny na 3 lata (dofinansowanie kupna mieszkania)
Pakiety medyczne, ubezpieczenia
Szeroki pakiet szkoleń i kursów
Mini SPA w pracy
Wymagania:
Umiejętność prowadzenia rozmów z klientami w sprawach reklamacyjnych (komunikatywność)
Umiejętność efektywnego prowadzenia spotkań szczególnie związanych z analizami problemów zgłaszanych przez klientów
Znajomość metodyk rozwiązywania problemów: 8D, 5xWHY, PDCA i innych wymaganych przez klientów
Znajomość narzędzi jakości preferowanych przez rynek motoryzacyjny (wg podręczników AIAG: FMEA, CP, MSA, SPC, APQP/PPAP)
Znajomość podstaw elektroniki oraz procesów produkcyjnych realizowanych w firmie produkcyjnej, pozwalająca na swobodne analizowanie problemów jakościowych i ocenę jakości procesów i produktów
Znajomość norm: IATF 16949:2016, ISO 9001:2015, ISO 14001:2015
Zadania:
Praca zgodnie z wytycznymi systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego w oparciu o obowiązujące wewnętrzne procedury i instrukcje
Wsparcie i pomoc dla wszystkich klientów w przypadku problemów jakościowych
Planowanie jakości - analiza procesu i przygotowanie dokumentacji jakościowej dla nowych projektów: przewodzenie analizie FMEA, tworzenie planów kontroli; walidacja zmian w procesie/ produkcie
Nadzorowanie produkcji próbnych
Śledzenie audytów klienta
Doskonalenie jakości wewnętrznej
Zarządzanie reklamacjami od klientów
Ciągłe doskonalenie w jakości
Realizacja zdefiniowanych przez organizację celów jakościowych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.