Opis stanowiska pracy

Zadania:

-dbałość o jakość wytworzonych detali,
-rozpatrywanie reklamacji od klientów z branży automotive,
-nadzór nad komunikacją zewnętrzną dotyczącą reklamacji oraz wewnętrzną w zakresie poprawy jakości,
-nadzorowanie określonych i ustalonych planów działań dla niezgodności wewnętrznych i zewnętrznych,
-współudział w procesie zespole analizującym aktualne procesy dla ustalenia źródłowych przyczyn niezgodności i określania działań ,
-nadzór nad terminowym wdrażaniem działań korygujących i naprawczych oraz rozwiązań w aktualnych procesach.

Oferujemy:

-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
-kontakt z klientem międzynarodowym,
-możliwość rozwoju,
-system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
-miłą atmosferę w pracy,
-wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.

Wymagania

Oczekiwania:

-doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata,
-doświadczenie w dziale jakości w firmie produkcyjnej z branży Automotive,
-praktyczna znajomość narzędzi jakościowych PDCA, 8d, 5Why, QRQC ,
-znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie ,
-znajomość MS Office,
-wysokie zdolności interpersonalne.

Prezentacja firmy

Flame Employment Polska jest licencjonowaną agencją pośrednictwa pracy, ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/05/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria, Praca Kontrola jakości

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi