Inżynier jakości Klienta- Customer Service (k/m)
W związku z rozwojem struktury, poszukujemy doświadczonego inżyniera jakości odpowiedzialnego za kontakt z Klientem
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży motoryzacyjnej
Opis stanowiska
Kontakt z klientem oraz reprezentowanie firmy wobec klienta
Budowanie długofalowych relacji z Klientami
Udział w audytach i wizytach Klientów
Koordynacja reklamacji klienta w oparciu o standard postępowania 8D
Nadzorowanie działań korygujących
Rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych oraz operacyjnych
Nadzór nad kosztami jakości
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Profil kandydata
Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej
Bardzo dobra znajomość raportu 8D
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego- min. B2
Znajomość norm jakościowych: ISO 9001 i IATF 16949
Biegła znajomość narzędzi jakościowych, m.in: SPC, FMEA, Diagram Ishikawy, Diagram Pareto, Cykl Deminga, Wykres Gantta
Umiejętność rozwiązywania problemów, działania pod presją czasu
Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz gotowość do podróży służbowych
Oferujemy
Praca w środowisku międzynarodowym
Kontakt z Klientami, także z poziomu OEM
Możliwości rozwoju- szkolenia, awanse, podróże służbowe
Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna czy dofinansowanie do posiłków
Location: Wrocław
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More