Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/11/2019.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • opracowywanie ofert techniczno-handlowych i ich nadzorowanie
  • analiza zapytań ofertowych, SIWZ oraz innych wymagań technicznych
  • dokonywanie telefonicznych uzgodnień z Klientami w zakresie zapytań ofertowych i rozwiązań technicznych
  • analiza możliwych rozwiązań technicznych i sporządzanie wstępnych doborów urządzeń (pomp)
  • współpraca z zespołem technicznym w celu weryfikacji doborów i zastosowania optymalnych rozwiązań
  • ścisła współpraca z Kierownikiem Regionu lub Inżynierem Sprzedaży w zakresie bieżących tematów oraz obsługa biura
  • rejestracja w systemie CRM zapytań ofertowych, zamówień i innych dokumentów przychodzących od Klientów oraz monitorowanie i aktualizacja statusu spraw i podstawowych informacji
  • sporządzanie kalkulacji
  • sprawdzanie zgodności zamówień i umów ze złożonymi ofertami
  •  uruchamianie zamówień do realizacji

Wymagania

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane Mechanika i Budowa Maszyn, Maszyny Przepływowe, Inżyniera Środowiska i Energetyki)
  • min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • praktyczna wiedza z zakresu przygotowywanych ofert
  • dobra znajomość j.angielskiego
  • samodzielność w działaniu
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • znajomość pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie w pracy z oprogramowaniem CRM
  • mile widziane doświadczenie w branży pompowej

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • interesującą, pełna wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej sie firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • wsparcie we wdrożeniu do pracy
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • pakiet socjalny

Prezentacja firmy

Jeśli interesuje Cię praca związana z techniką, lubisz codzienny kontakt z ludźmi oraz chcesz... zdobywać nowe kwalifikacje i umiejętności – zapraszamy Cię do Grupy Powen-Wafapomp SA.
Istniejemy od ponad 100 lat i zatrudniamy około pół tysiąca osób. Jesteśmy polską firmą z polskim kapitałem. Posiadamy dwa zakłady produkcyjne w Warszawie i Zabrzu. Inwestujemy w rozwój technologiczny i nowoczesne produkty. Naszymi klientami są elektrownie i elektrociepłownie, kopalnie, huty, zakłady chemiczne i petrochemiczne, wodociągi i cukrownie. Jesteśmy profesjonalistami w tym, co robimy dlatego od lat utrzymujemy pozycję lidera w naszej branży w Polsce.
Chcemy zatrudniać osoby zaangażowane, pozytywnie nastawione i konsekwentnie dążące do osiągania sukcesu. Jesteśmy rzetelnym pracodawcą, któremu zależy, aby pracownicy lubili swoją pracę i byli dumni z osiąganych wyników. Dzięki takiej polityce pracownicy chętnie wiążą się z firmą i pozostają z nami na długo.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria , Praca Przemysł ciężki / Wydobywczy , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry