Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/01/2022.

Inżynier ds. Obsługi Serwisowej

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Inżynier ds. Obsługi Serwisowej
Wroclaw
NR REF.: 1154769


Dla naszego Klienta - oddziału międzynarodowego koncernu chemicznego, działającego w branży uzdatniania układów wodnych, oczyszczania ścieków i optymalizacji procesów przemysłowych poszukujemy Kandydatów na stanowisko Inżyniera ds. Obsługi Serwisowej.

Obowiązki i zadania:
  • doradztwo techniczne, bieżący serwis w tym regularne wizyty serwisowe oraz odpowiednie reagowanie na pojawiające się problemy u klientów z południowo-zachodniej części Polski.
  • kontrola technologiczna i nadzór nad procesami uzdatniania wody i procesami przemysłowymi,
  • sporządzanie sprawozdań i raportów według obowiązujących w firmie zasad
  • obsługa urządzeń dozujących i kontrolno–pomiarowych, nadzór nad ich montażem przez firmy zewnętrzne przy uruchamianiu nowych aplikacji,
  • drobne prace montażowe będą w zakresie obowiązków Inżyniera ds. Obsługi Serwisowej.

Oczekiwania:
  • dobrą znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie techniczne, średnie lub wyższe kierunkowe (ochrona środowiska, chemia, inżynieria chemiczna lub pokrewne inżynieryjne),
  • mile widziane doświadczenie w branży przemysłowej,
  • biegłość w korzystaniu z pakietu biurowego MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dyspozycyjność, gotowość do częstych wyjazdów służbowych i pracy u klientów,
  • rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, chęć uczenia się i rozwijania swojej wiedzy i umiejętności.

Nasz Klient oferuje:
  • stabilne zatrudnienie u lidera w branży uzdatniania wód przemysłowych i technologii procesowych,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • szeroki program szkoleniowy w momencie zatrudnienia i w jego trakcie, w tym szkolenia za granicą
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w zespole specjalistów w swojej branży,
  • samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, sprzęt analityczny,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry