Inżynier ds. kontaktu z Klientem (Customer Service) k/m
W związku z dynamicznym rozwojem organizacji, zapraszamy do procesu rekrutacyjnego inżynierów jakości ds.kontaktu z Klientem
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest nowoczesna, międzynarodowa firma z branży Automotive.
Opis stanowiska
Kontakt z klientem oraz reprezentowanie firmy wobec klienta (audyty, wizyty, telekonferencje, wsparcie techniczne).
Obsługa reklamacji klienta (rejestrowanie, powoływanie zespołu interdyscyplinarnego, nadzór nad raportem 8D)
Prowadzenie kluczowych analiz defektów, raportowanie do kierownictwa
Rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych i operacyjnych
Nadzorowanie kosztów jakości
Prowadzenie statystyk dotyczących procesów reklamacyjnych
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Profil kandydata
Wykształcenie wyższe, (wykształcenie z zakresu zarządzania jakości będzie dodatkowym atutem)
Doświadczenie w pracy zwiazanej z branży automotive, znajomość wymagań klientów
Znajomość norm ISO 9001 i IATF 16949
Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie ( min B2)
(Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
Znajomość narzędzi jakościowych (m.in. Six Sigma, FMEA, 8D, Diagram Ishikawy, Pareto, Cykl Deminga, Wykres Gantta)
Szybkość działania i podejmowania decyzji
Zdolność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania konfliktów
Gotowość do podróży służbowych
Oferujemy
Udział w projekcie greenfield
Pracę w międzynarodowej firmie
Atrakcyjny pakiet benefitów (Prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)
Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
Wdrożeniowy program oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje - możliwość zagranicznych podróży służbowych
Pakiet relokacyjny
Location: Wrocław
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More