#

International Key Account Manager

HRK S.A.

Kamyk, śląskie

HRK S.A.

Dla Naszego Klienta – firmy z branży spożywczej, specjalizującej się w produkcji wyrobów cukierniczych (pierniki, biszkopty z galaretką, kruche ciastka i herbatniki) poszukujemy

International Key Account ManagerMiejsce pracy: Kamyk

Zadania:

  • Analiza specyfiki rynku rosyjskiego, 
  • Budowanie strategii i rozwoju firmy na rynku rosyjskim,
  • Rozwój dystrybucji produktów,
  • Inicjowanie nowych pozycji asortymentowych/wersji smakowych i wsparcie przy tworzeniu produktów mogących wzmocnić pozycję firmy w danym regionie,
  • Selekcja partnerów biznesowych istotnych dla rozwoju firmy - nawiązywanie długofalowej współpracy z partnerami biznesowymi,
  • Realizowanie założonych celów handlowych, odpowiedzialność za generowanie określonego zysku ze sprzedaży,
  • Realizacja polityki handlowej, promocyjnej i cenowej,
  • Regularne analizowanie poziomu sprzedaży i realizacji wyniku,
  • Rzetelne i terminowe raportowanie wyników sprzedażowych,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz promowanie produktów, zgodnie z przyjętą przez firmę polityką marketingową,
  • Egzekwowanie standardów merchandisingu i widoczności produktów w punktach handlowych,
  • Bieżąca współpraca z działem marketingu, R&D oraz logistyki.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość branży spożywczej (warunek konieczny),
  • Doświadczenie związane ze współpracą z klientami na rynku rosyjskim,
  • Minimum 2-letnie doświadczenie związane ze sprzedażą exportową, w tym samodzielnym prowadzeniu kluczowych klientów,
  • Doświadczenie w prowadzeniu samodzielnych negocjacji,
  • Mile widziana znajomość rynku private label,
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (negocjowanie umów, spotkania handlowe na szczeblu międzynarodowym),
  • Znajomość j. rosyjskiego będzie dodatkowym atutem,
  • Nastawienie na realizację celów,
  • Samodzielność i odpowiedzialność,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Lojalność i niezawodność,
  • Dyskrecja i profesjonalizm zawodowy.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie podstawowe + premia),
  • Możliwość częściowej pracy w systemie home office (Obecność w biurze to min. 2 dni w tygodniu),
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, auto służbowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi