#

Intercompany Customer Service Specialist

HRK S.A.

Zawiercie, śląskie

HRK S.A.

W związku z rozwojem Naszego Klienta, lidera w dziedzinie technologii bezpieczeństwa, poszukujemy osoby na stanowisko:

Intercompany Customer Service SpecialistMiejsce pracy: Zawiercie

Zadania:

  • Prowadzenie wysokiej jakości i kompleksowej obsługi zagranicznego klienta
  • Komunikacja z klientem intercompany
  • Wprowadzanie zamówień do systemu
  • Koordynowani zamówień i wysyłek
  • Bliska współpraca z działami produkcji, planowania, zaopatrzenia
  • Sporządzanie raportów
  • Udział w projektach i procesach usprawniających
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:

  • Biegła znajomość j. angielskiego
  • Wykształcenie min. średnie
  • Kreatywność, pomysłowość
  • Wysokie zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki, sumienność, dokładność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)

Oferujemy:

  • Umowa o pracę na pełny etat
  • Praca w stabilnej, rozwijającej się firmie
  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość rozwoju osobistego
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi