Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas określony
Ilość wakatów: 5
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
Opis pracy:
Praca w firmie zajmującej się projektowaniem oraz instalacją, adaptacją i rozbudową systemów zabezpieczeń. Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie instalacja, konserwacja i serwis elektronicznych systemów zabezpieczeń:
- system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN,
- system telewizji dozorowej CCTV,
- system kontroli dostępu ACC,
- system alarmu pożaru SAP,
- praca na urządzeniach takich producentów jak: Bosch Security Systems, Satel, Pyronix, BCS,
- praca jest wykonywana na terenie całej Polski, najczęściej w dużych obiektach,
- praca na wysokościach, do 12-14 metrów, przy użyciu podnośników nożycowych, drabin lub rusztowań.
Wymagania:
- min 2-letnie doświadczenie w instalacji i serwisowaniu systemów SSWiN, CCTV, ACC,
- wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu elektroniki, informatyki lub automatyki (nie jest wymagane jeżeli kandydat posiada wieloletnie doświadczenie w branży),
- prawo jazdy kat. B,
- wymagana jest niekaralność kandydata,
- znajomość obsługi komputera, środowiska MS Office,
- mile widziana umiejętność projektowania w AutoCad,
- zdolności manualne, analityczne myślenie,
- umiejętności komunikacyjne,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- wynagrodzenie na okresie próbnym 3 500,00 zł netto miesięcznie,
- po okresie próbnym wynagrodzenie od 4 000 do 6 000 zł netto miesięcznie (5645 – 8516 zł brutto),
- system wynagrodzeń: stały + motywacyjny,
- noclegi, obiady, śniadania – podczas delegacji pokrywa pracodawca,
- ubrania robocze zapewnia pracodawca (koszulki firmowe, bluzy, kurtki, spodnie, buty, kask, kamizelki).