Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/1601
Obowiązki:
Prowadzi kontrole roślin, produktów roślinnych i przedmiotów w celu ustalenia występowania agrofagów
kwarantannowych.
Ocenia stan zagrożenia roślin oraz ustalenie metod i terminów zwalczania agrofagów kwarantannowych,
niekwarantannowych a także zapobiegania ich rozprzestrzenianiu się.
Pobiera próby roślin, produktów roślinnych lub przedmiotów na obecność agrofagów kwarantannowych.
Prowadzi rejestr przedsiębiorców wynikający z przepisów obowiązującego prawa.
Przygotowuje dokumentacje do wydania decyzji w sprawie zwalczania agrofagów kwarantannowych oraz sporządza informacje w obszarze swojego oddziału.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, rolnicze
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne: - Wykształcenie: średnie rolnicze.- Umiejętność obsługi komputera.- Znajomość ustaw: o ochronie roślin przed agrofagami, o Państwowej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa, o nasiennictwie, o środkach ochrony roślin.- Znajomość: kodeksu postępowania administracyjnego.- Prawo jazdy kat. B.- Komunikatywność, dobra organizacja pracy.- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.- Posiadanie obywatelstwa polskiego.- Korzystanie z pełni praw publicznych.- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):- Wykształcenie: wyższe rolnicze, ogrodnicze lub pokrewne.- Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej.- Znajomość przepisów ustawy: prawo przedsiębiorców.
Miejsce pracy: Chopina 53, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. ruchomy czas między od 7:15 a 7:45 do 15:15 a 15:45, umowa na zastępstwo planowane do 24.08.2026 r., miejsce pracy: powiat wałecki, pracodawca gwarantuje: Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego, nagrody jubileuszowe, możliwość udziału w ciekawych projektachSzczegółowe informacja dotyczące naboru znajdują się na stronie https://nabory.kprm.gov.pl/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: http://piorin.gov.pl/zp-ogloszenia/zp-praca/
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/09/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa na zastępstwo
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca BHP / Ochrona środowiska, Praca Rolnictwo, Praca Praca na produkcji