Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1420


Obowiązki:

prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prawa budowlanego, gromadzenie i analiza materiału dowodowego
prowadzenie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu prawa budowlanego (kontrola budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę, projektem budowanym, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa ludzi i mienia)
prowadzenie spraw związanych z dopuszczeniem do użytkowania obiektów budowlanych, udział w kontrolach obowiązkowych, weryfikacja zawiadomień o zakończeniu budowy oraz wniosków o udzielenie pozwolenia na użytkowanie
przygotowywanie projektów decyzji, postanowień i innych pism należących do właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,
należyte i terminowe załatwianie skarg i wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielania im wyjaśnień,
prowadzenie rejestrów i przygotowywanie sprawozdań,
współpraca z organami administracji publicznej
wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, budowlane

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA KONIECZNE:wykształcenie: średnie techniczne w zakresie budownictwa, architektury lub pokrewneznajomość ustawy prawo budowlane, przepisów wykonawczych do w/w ustawy i dziedzin pokrewnych znajomość kodeksu postępowania administracyjnegoznajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym, znajomość ustawy o służbie cywilnejznajomość funkcjonowania EZD RPstan zdrowia umożliwiający pracę na wysokości powyżej 3 m i w zmiennych warunkach atmosferycznychWYMAGANIA DODATKOWE: uprawnienia budowlane doświadczenie: praca na budowie lub przy sporządzaniu projektów, prowadzenie postępowań administracyjnych, praca na stanowisku o podobnym zakresie zadańprawo jazdy kat Bobsługa komputeraumiejętności redakcyjne, umiejętność działania w sytuacjach stresowych i bezprecedensowychWARUNKI PRACY:Praca biurowa przy komputerze co najmniej 4 godziny dziennie, praca na wysokości powyżej 3 m oraz prowadzenie samochodu służbowego, obsługa petentów, przygotowywanie projektów rozstrzygnięć. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracyMiejsce pracy: 1 piętro budynku, bariery architektoniczne: brak windy, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.Narzędzia pracy: komputer, samochód na wyposażeniu inspektoratu.


Miejsce pracy: Piotra Bardowskiego 2, 35-005 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Sposób aplikacji: bezpośrednio do pracodawcy zgodnie z ogłoszeniem nr 150579 opublikowanym na stronie https://nabory.kprm.gov.pl/Adres: ul. Bardowskiego 2, 35-005 RzeszówNumer telefonu: 177******Wymagane dokumenty: zgodnie z ogłoszeniem nr 150579 opublikowanym na stronie https://nabory.kprm.gov.pl/

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi