Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1344


Obowiązki:

1) prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych w trybie ustawy Prawo Zamówień
Publicznych na podstawie składanych przez wydziały wniosków o wszczęcie postępowania,
2) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w trybie regulaminu
wewnętrznego Starostwa w ramach zadań realizowanych na stanowisku pracy oraz ich
ewidencja,
3) przygotowywanie propozycji przepisów wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych,
4) pozyskiwanie informacji z poszczególnych wydziałów dotyczących zamówień publicznych
planowanych do realizacji w kolejnym roku budżetowym,
5) udzielanie informacji, wyjaśnień i konsultacji inicjatorowi zamówienia w związku
z przygotowywaniem wniosku o wszczęcie postępowania,
6) sporządzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
7) przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzeniem postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego,
8) archiwizacja dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi,
9) prowadzenie ewidencji udzielanych zamówień publicznych prowadzonych w tryb ustawy
Prawo zamówień publicznych,
10) sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych na podstawie informacji przekazanych przez wydziały,
11) opracowywanie odpowiedzi w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
12) realizacja, rozliczanie i prowadzenie sprawozdawczości programów, projektów
dofinansowanych ze środków zewnętrznych wniosków o dofinansowania z funduszy
zewnętrznych,
13) czynny udział w naradach służbowych poświęconych przygotowywaniu dokumentacji
związanej z zamówieniami publicznymi w zakresie planowanych inwestycji realizowanych przez
wydział,
14) wykonywanie innych prac zleconych doraźnie lub okresowo (zgodnie z kwalifikacjami) przez bezpośredniego przełożonego lub najwyższe kierownictwo.

Godziny pracy: 7-15



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera MS Ofice

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • - wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja- co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych po stronie zamawiającego, mile widziane ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, ogólna wiedza na temat usług, zakupów i robót budowlanych, umiejętność pracy pod presją czasu.Oferta pracy skierowana jest również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.Informacje dotyczące postępowania o naborze umieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Olsztyńskiego http://bip.powiat-olsztynski.pl/nabor.html


Miejsce pracy: Bema 5, 10-516 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: Informacje dotyczące postępowania o naborze umieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Olsztyńskiego http://bip.powiat-olsztynski.pl/nabor.html

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi