Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0998


Obowiązki:

Informacje dotyczące postępowania o naborze umieszczone będą w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Olsztyńskiego http://bip.powiat-olsztynski.pl/nabor.html
1)analiza i ocena potrzeb zdrowotnych i stanu zdrowia mieszkańców Powiatu,
2)analizy i oceny efektów realizowanych programów zdrowotnych,
3 współdziałanie z innymi jednostkami zajmującymi się promocją zdrowia i edukacją zdrowotną,
4)realizacja działań z zakresu promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej programy własne i zlecane do realizacji na podstawie zawartych umów,
5)udział w programach i projektach zewnętrznych w zakresie ochrony zdrowia,
6)przeprowadzanie kontroli funkcjonowania podmiotów leczniczych,
7)przygotowywanie i przekazywanie Zarządowi Powiatu w Olsztynie dokumentacji dotyczącej wynagradzania kierowników samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej,
8)przygotowywanie i wdrożenie procedury konkursowej na stanowisko kierownika
w samodzielnym publicznym zakładzie opieki zdrowotnej,
9)przygotowywanie informacji do wojewódzkiego planu działania na wypadek wystąpienia epidemii,
10)analiza dokumentacji dotyczącej sytuacji epidemicznej Powiatu Olsztyńskiego, współpraca podmiotami leczniczymi, właściwymi służbami i inspekcjami w zakresie informowania o ryzyku oraz zapobiegania wystąpieniu epidemii,
11)przygotowywanie informacji do wojewódzkiego planu działania systemu państwowego ratownictwa medycznego,
12)przygotowywanie projektów uchwał Rady Powiatu w Olsztynie w sprawie przekształcenia lub likwidacji samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej,
13)przygotowywanie projektów uchwał Rady Powiatu w Olsztynie w sprawie ustalenia rozkładu godzin aptek ogólnodostępnych w Powiecie Olsztyńskim,
14)przygotowywanie harmonogramów dyżurów aptek ogólnodostępnych z terenu Powiatu Olsztyńskiego,
15)przygotowywanie projektów uchwał w sprawie nadawania oraz zmiany statutów samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej,
16)przygotowywanie projektów uchwał w sprawie powoływania Rad Społecznych oraz współpraca z Radami,
17)rozpatrywanie odwołań od uchwał Rad Społecznych,
18)przygotowywanie projektów umów o przekazanie środków finansowych w formie dotacji dla podmiotów leczniczych, nadzór nad prawidłowością wykorzystania dotacji,
19)zatwierdzanie sprawozdań finansowych samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej,
20)analiza planów oraz sprawozdań samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej,
21)przygotowanie i wdrożenie procedury konkursowej w celu wyłonienia podmiotu uprawnionego do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego Szpitala Powiatowego im. Jana Mikulicza w Biskupcu,
22)współpraca z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego i innymi jednostkami działającymi w systemie ratownictwa; udział w pracach Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego,
23)sprawowanie nadzoru nad organizatorem rodzinnej pieczy zastępczej Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, rodzinami zastępczymi, prowadzącymi rodzinne domy dziecka,
24)wykonywanie innych prac zleconych doraźnie lub okresowo (zgodnie z kwalifikacjami) przez bezpośredniego przełożonego lub najwyższe kierownictwo.
Godziny 17-15



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • obsługa komputera - pakiet programów office

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub jednostkach ochrony zdrowia, oferta skierowana również dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawnościInformacje dotyczące postępowania o naborze umieszczone będą w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Olsztyńskiego : https://bip.powiat-olsztynski.pl/nabor/111/ogloszenie-id-111-starostwo-powiatowe-w-olsztynie-inspektor-etatow-1-etat.html


Miejsce pracy: Bema 5, 10-516 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: Szczegóły oferty dostępne są na stronie : https://bipspolsztyn.warmia.mazury.pl/nabor.html1) list motywacyjny,2) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,3) kwestionariusz osobowy (stanowiący załącznik Nr 3 do Regulaminu naboru 4)http://bip.powiat-olsztynski.pl/kategoria/1126/praca-dokumenty-dla-kandydatow.html kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,5) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, (wykazany w kwestionariuszu osobowym),6) oświadczenie (stanowiące załącznik Nr 4 do Regulaminu naboruhttp://bip.powiat-olsztynski.pl/kategoria/1126/praca-dokumenty-dla-kandydatow.html) o:a) posiadanym obywatelstwie polskim,b) braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Olsztynie pokój 207, Plac Bema 5, 10-516 Olsztyn lub listownie w terminie do 23 września 2025 roku z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko inspektora Nr oferty KR.2110.9.2025.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi