Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0218


Obowiązki:



organizowanie zamówień publicznych na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz na wykonanie robót budowlanych, w oparciu o przepisy ustawy prawo zamówień publicznych;
określanie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania inwestycji;
prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji:
przygotowywanie umów dla planowanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych (szczegółowa analiza dokumentacji projektowej i kosztorysowej),
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę,
przekazywanie placu budowy dla wykonawców,
koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
zgłaszanie, zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych i remontowych właściwym organom,
nadzór w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań,
organizowanie i uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych,
przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych, rozliczanie zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy.
sporządzanie dokumentów umożliwiających przyjęcie wytworzonych środków trwałych na majątek gminy;
opracowywanie sprawozdań i analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych;
pozliczanie kosztów realizowanych zadań obejmujących:
zadania inwestycyjne i remontowe realizowane z własnych środków finansowych,
zadania inwestycyjne i remontowe realizowane jako zadania wspólne z innymi podmiotami,
przygotowanie dokumentacji umożliwiającej przejęcie na majątek zrealizowanego zadania.
współpraca z innymi podmiotami w zakresie uzbrojenia terenów pod budownictwo mieszkaniowe, usługowe, przemysłowe;
przygotowywanie sprawozdań i rozliczanie środków pomocowych otrzymanych na realizację zadań inwestycyjnych;
opiniowanie wniosków dotyczących inwestycji lub remontów od osób fizycznych, instytucji, radnych i innych;
współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie prowadzonych inwestycji;
opracowywanie rocznych i wieloletnich planów wydatków inwestycyjnych;
przygotowywanie materiałów do projektu budżetu oraz Wieloletniego Planu Inwestycyjnego w zakresie planowanych zadań inwestycyjnych;
współpraca w opracowaniu Wieloletniego Programu Inwestycyjnego;
współpraca przy opracowywaniu założeń i projektów programów społeczno gospodarczych gminy;
opracowywanie kart zadań inwestycyjnych do projektu budżetu;
analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących remontów w jednostkach organizacyjnych gminy;
uczestnictwo w komisjach przetargowych i odbiorach robót dotyczących remontów w jednostkach organizacyjnych gminy;
współpraca w zakresie przygotowywania projektów wniosków współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych;
koordynowanie monitoringu, sprawozdawczości rzeczowo finansowej oraz rozliczanie przyjętych do realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych;
przygotowywanie informacji o zrealizowanych projektach;
przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i innych aktów prawnych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • a. Wymagania niezbędne: spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; posiada wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy lub średnie i 5 lat stażu pracy; posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) oraz urządzeń biurowych; zna przepisy prawa z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych.b. Wymagania dodatkowe: wykształcenie (preferowane): wyższe o kierunku budownictwo, zamówienia publiczne lub inne odpowiadające zakresowi zadań wykonywanych na stanowisku; doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej lub w pracy na stanowisku o podobnym lub równoważnym zakresie czynności (mile widziane) min. 5 lat; staranność, samodzielność, rzetelność, dokładność, dobra organizacja pracy, komunikatywność; umiejętność: analitycznego myślenia, pracy w zespole i rozwiązywania problemów, radzenia sobie w sytuacjach trudnych; prawo jazdy kat. B; znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Inspektora.


Miejsce pracy: PARKOWA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej; list motywacyjny; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; dokumenty potwierdzające wykształcenie (kserokopie potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem); inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (kserokopie zaświadczeń o szkoleniach potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem); dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu); oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne o rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1)".Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi