Numer oferty: StPr/25/0403
a) udzielanie interesantom zgłaszającym się do Urzędu szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwienia zgłaszanych spraw
b) udzielanie pełnej informacji w zakresie rodzaju, miejscu i trybie załatwiania spraw, informacji o zakresie kompetencji i działania organów administracji publicznej oraz jednostek organizacyjnych na terenie miasta
c) pomoc w zakresie załatwiania w komórkach organizacyjnych Urzędu spraw przez osoby niepełnosprawne
d) przyjmowanie z Biura Obsługi Interesanta (BOI) korespondencji wpływającej do Urzędu i przekazywanie jej burmistrzowi miasta do dekretacji
e) rozdział pism zgodnie z dekretacją i przekazywanie ich do BOI
f) prowadzenie rejestru przyjęć interesantów i przekazywanie kart informacyjnych zgodnie z dekretacją
g) prowadzenie kalendarza spotkań burmistrza miasta
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, powiat: sandomierski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: Kontakt z pracodawcą: Wymagane dokumenty:a) list motywacyjnyb) życiorys zawodowy- CVc) kwestionariusz osobowy kandydata (do pobrania ze strony http://bip.um.sandomierz.pl)d) kopie dyplomów, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających wykształceniee) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznychf) oświadczenie stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweg) oświadczenie kandydata od kiedy może podjąć zatrudnienieh) podpisana klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy dotycząca ochrony danych osobowych ( do pobrania ze strony BIP Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, zakładka: Bezpieczeństwo i Ochrona Danych Osobowych) Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, kwestionariusz osoby powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej ocenyformalnej. Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne (w zamkniętych kopertach) należy składać w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, przy Placu Poniatowskiego 3 lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Sandomierzu w terminie do dnia 8 sierpnia 2025 r. z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru na stanowisko inspektora (Wydział Organizacyjny).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: www.bip.um.sandomierz.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.