Numer oferty: StPr/25/0757
-Koordynuje współpracę z zespolonymi służbami, inspekcjami i strażami w województwie oraz organami niezespolonej administracji rządowej.
-Współpracuje z jednostkami samorządu terytorialnego oraz organizacjami zrzeszającymi jednostki samorządu terytorialnego w zakresie dotyczącym usprawnienia funkcjonowania administracji publicznej.
-Kontroluje jednostki samorządu terytorialnego w zakresie nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego i edukacji prawnej.
-Prowadzi listę organizacji pozarządowych, uprawnionych do prowadzenia punktów udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego lub prowadzenia nieodpłatnej mediacji, na obszarze województwa.
-Załatwia sprawy w imieniu Wojewody, w tym wydaje postanowienia i decyzje administracyjne w zakresie udzielonego przez Wojewodę upoważnienia.
-Prowadzi postępowania administracyjne, w tym nadzwyczajne, związane z listą organizacji pozarządowych,
uprawnionych do prowadzenia punktów udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczenia nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego lub prowadzenia nieodpłatnej mediacji, na obszarze województwa.
-Uczestniczy w charakterze przedstawiciela Wojewody w komisjach konkursowych, powołanych w ramach otwartego konkursu ofert na powierzenie prowadzenia punktów przeznaczonych na udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczenie nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: szczegóły na stronie https://bip.lubuskie.uw.gov.pl/praca_w_luw/oferty_pracy/605
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres www: bip.lubuskie.uw.gov.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.