Numer oferty: StPr/25/2405
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie bieżących wydatków budżetowych jednostki;
2. prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie zakładowego funduszu świadczeń socjalnych i sum depozytowych;
3. dekretowanie dokumentów księgowych;
4. sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym dowodów księgowych;
5. sprawdzanie zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
6. rozliczanie udzielonych zaliczek;
7. sprawdzanie przedkładanych do realizacji dowodów księgowych pod względem ujęcia w planie budżetu jednostki;
8. sprawdzanie kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
9. sporządzanie zleceń płatniczych w systemie elektronicznym;
10. terminowe regulowanie zobowiązań;
11. potwierdzanie sald z kontrahentami;
12. prowadzenie ewidencji przyjętych depozytów (gwarancje, poręczenia);
13. przygotowywanie pism z zakresu realizowanych zadań;
14. sporządzanie informacji związanych z zadaniami wydziału wymaganych przez organy kontrolne oraz instytucje zewnętrzne;
15. wystawianie upomnień i wezwań do zapłaty;
16. naliczanie odsetek od nieterminowo regulowanych należności;
17. odprowadzanie zrealizowanych dochodów na rachunek Gminy Lublin;
18. dokonywanie zwrotów środków z rachunków bieżących dochodów jednostki;
19. wystawianie not księgowych w zakresie realizowanych zadań;
20. przekazywanie do radcy prawnego dokumentów i informacji związanych z procedowaniem postępowania egzekucyjnego;
21. przekazywanie radcy prawnemu informacji o zapłaconych kosztach zastępstwa w związku z zakończeniem postępowania egzekucyjnego.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Zawód:
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: PODWALE 3a, 20-117 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:niezbędne:1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie średnie lub wyższe;5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany 3-letni staż pracy przy wykształceniu wyższym lub 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim;6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydatao wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac Zarząd Inwestycji Miejskich w Lublinie, ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor Wieloosobowe stanowisko pracy ds. księgowości w Wydziale Księgowości Budżetowej w Zarządzie Inwestycji Miejskich w Lublinie w terminie do dnia 15 grudnia 2025 r.Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej: https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-ksiegowosci,32,17907,1.html
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.