Numer oferty: StPr/25/2364
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. koordynacja organizowania oraz prowadzenia dokumentacji procesów związanych ze zgłaszaniem i usuwaniem zgłoszonych usterek, organizowania przeglądów gwarancyjnych oraz egzekwowania usuwania usterek w ramach udzielonej gwarancji w zakresie obiektów zrealizowanych w ramach zadań inwestycyjnych i remontowych będących w kompetencji Zarządu;
2. współpraca z Wydziałem Realizacji Inwestycji i wieloosobowymi stanowiskami pracy w Zarządzie w zakresie realizowanych zadań;
3. współpraca z jednostkami organizacyjnymi oraz podmiotami gospodarczymi, instytucjami publicznymi i organizacjami społecznymi w zakresie zadań stanowiska pracy;
4. obsługa klientów w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
5. terminowe załatwianie spraw;
6. opracowanie propozycji do planu pracy Rady Miasta;
7. przygotowanie ocen, analiz, informacji i sprawozdań;
8. realizowanie zadań wynikających z uchwał Rady Miasta, zarządzeń Prezydenta i poleceń przełożonych;
9. przestrzeganie tajemnic ustawowo chronionych;
10. współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi i stanowiskami pracy oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizowanych zadań;
11. wykonywanie zadań określonych w systemie kontroli zarządczej;
12. wykonywanie zadań określonych w systemie zarządzania jakością;
13. wykonywanie zadań określonych w systemie zarządzania bezpieczeństwem informacji;
14. przygotowywanie dokumentów do przekazywania do archiwum zakładowego.
Wykształcenie:
Zawód:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: PODWALE 3a, 20-117 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:niezbędne:1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;2. życiorys zawodowy (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem oraz telefonem kontaktowym lub e-mailem;3. wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie opatrzony własnoręcznym podpisem;4. kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie wyższe techniczne lub wyższe kierunkowe: prawo bądź administracja;5. kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń dokumentujących wymagany 3-letni staż pracy;6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;8. oświadczenie kandydata o braku prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;9. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;10. klauzula informacyjna dotycząca rekrutacji wraz z oświadczeniem kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych opatrzona własnoręcznym podpisem;Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Wydziale Kadr i Płac albo przesłać pocztą na adres: Wydział Kadr i Płac Zarząd Inwestycji Miejskich w Lublinie, ul. Podwale 3a, 20-117 Lublin w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej czytelnym imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: Inspektor Wieloosobowe stanowisko pracy ds. gwarancji w Wydziale Remontów i Gwarancji w Zarządzie Inwestycji Miejskich w Lublinie w terminie do dnia 8 grudnia 2025 r.Więcej informacji o prowadzonym naborze w linku poniżej: https://biuletyn.lublin.eu/zim/praca/ogloszenia-o-naborze/nabor-na-stanowisko-inspektor-wieloosobowe-stanowisko-pracy-ds-gwarancji,28,17907,1.html
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.