#

INSPEKTOR W WYDZIALE ZDROWIA I POLITYKI SPOŁECZNEJ

Urząd Miasta Świnoujście

Świnoujście, zachodniopomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0550


Obowiązki:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. wykonywanie zadań związanych z wypracowywaniem i realizacją założeń polityki zdrowotnej na terenie Miasta - opracowywanie i realizacja projektów w zakresie ochrony zdrowia i związana z nimi sprawozdawczość,
2. wykonywanie zadań związanych z pobudzaniem działań na rzecz indywidualnej i zbiorowej odpowiedzialności za zdrowie i na rzecz ochrony zdrowia mieszkańców Miasta,
3. wykonywanie zadań związanych z kreowaniem i realizacją edukacji zdrowotnej,
4. wykonywanie zadań związanych ze współpracą z organizacjami pozarządowymi w powyższych zakresach,
5. współpraca z aptekami,
6. przygotowywanie programów polityki zdrowotnej,
7. przygotowywanie projektów uchwał rady miasta i zarządzeń prezydenta
Szczegółowy zakres obowiązków do zapoznania się umieszczono na bip; bip.um.swinoujscie.pl/oferty-pracy/545



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wolne stanowiska urzędnicze:Inspektor w Wydziale Zdrowia i Polityki SpołecznejWymagania niezbędne to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku:1. obywatelstwo polskie*,2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4. nieposzlakowana opinia,5. wykształcenie wyższe lub średnie,6. doświadczenie zawodowe: - minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym - minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim, 7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.Wymagania dodatkowe to pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku:1. Umiejętności/ kwalifikacje: a) znajomość ustawy: Prawo farmaceutyczne, o zdrowiu publicznym, o działalności leczniczej, o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych z środków publicznych, Prawo farmaceutyczne;b) obsługa komputera znajomość pakietu MS Office,2. predyspozycje osobowościowe:a) komunikatywność,b) kreatywność,c) zaangażowanie, d) zdolność rozwiązywania problemów,e) umiejętność podejmowania decyzji,f) umiejętność współpracy,g) odporność na stres.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:1. stanowisko pracy na II piętrze (brak windy),2. praca przy monitorze ekranowym,3. brak uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,4. czas pracy: cały etat - 40 godzin tygodniowo,5. wysiłek umysłowy.


Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 5

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty i oświadczenia:1. list motywacyjny,2. życiorys zawodowy (CV), List motywacyjny i życiorys zawodowy (CV) należy opatrzyć własnoręcznymi podpisami, numerem telefonu kontaktowego lub e-mailem, a także klauzulą o następującej treści: Dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (innych niż wymagane przepisami prawa) przez administratora danych w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Inspektor w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej. Dane osobowe przekazane przeze mnie są zgodne z prawdą. Zapoznałem(-am) się z treścią klauzuli informacyjnej, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz o prawach jakie mi przysługują w związku z przetwarzaniem danych osobowych. 3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu trwającym),5. oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,8. kopia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego lub oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne**,9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,10. klauzula informacyjna dla kandydata.Kserokopie dokumentów, które składa kandydat powinny być przez niego potwierdzone za zgodność z oryginałem własnoręcznym podpisem. Dokumenty składane w oryginale winny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Wzór ww. oświadczeń oraz klauzula informacyjna do pobrania na stronie internetowej: https//bip.um.swinoujscie.pl/oferty-pracy/545; na stronie internetowej bip.um.swinoujscie.pl w zakładce praca, w wersji papierowej w Biurze Kadr Urzędu Miasta Świnoujście. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Stanowisku Obsługi Interesantów albo przesyłać za pośrednictwem poczty na adres: Biuro Kadr, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście w zamkniętej kopercie A4 oznaczonej dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko Inspektor w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej w terminie do dnia 12 listopada 2025 roku.Uwaga:1. Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części wymagane dokumenty i oświadczenia. W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 2. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.3. Dokumenty aplikacyjne, które zostaną złożone w innej formie niż zamknięta koperta albo wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.4. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie o terminie i miejscu naboru.5. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi